سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنگام ترک ورزشگاه آزادی عنوان شد؛

بهروان:کی روش به ما لطف دارد/تاج: لیگ 20 فروردین تمام می‌شود

رییس کمیته مسابقات و رییس سازمان لیگ که هریک به طور جداگانه در ورزشگاه آزادی حضور داشتند در واکنش به اظهارنظر کی روش صحبت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،رییس کمیته مسابقات و رییس سازمان لیگ که هریک به طور جداگانه در ورزشگاه آزادی حضور داشتند در  واکنش به اظهارنظر کی روش پیرامون برگزاری لیگ صحبت کردند.

بهروان:کی‌روش از این ناراحت است که اردوهای تیم‌ملی لغو شده است

غلامرضا بهروان پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان درخصوص صحبت‌های کارلوس کی‌روش مبنی بر بی نظمی لیگ اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم، اگر کی‌روش گفته که لیگ به هم ریخته است لطف کرده است.

وی ادامه داد:فشردگی مسابقات درست است اما فکر می‌کنم در راستای همکاری با تیم ملی این امر صورت گرفت ما قول داده‌ایم تا بازی‌ها در یک زمان مشخص تمام شود و این کار را هم انجام خواهیم داد.



رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه اختلاف بین منافع باشگاه‌ها و تیم ملی به وجود آمده تاکید کرد: حقوق هر کدام برای ما در جایگاه خودشان محترم شمرده می‌شوند. ما هم‌اکنون در خدمت تیم‌ملی هستیم اما فکر می‌کنم با این وضعیت فضای فوتبال به هم می‌ریزد.

وی ادامه داد:وظیفه ما کمک به تیم ملی است و این کار را هم انجام می‌دهیم. یکی از بحث‌های مطرح شده این است که دولت در این زمینه کمک کند که ما هم موافق این موضوع هستیم.



بهروان در مورد اینکه آیا امکان دارد با توجه به اینکه اردوی تیم ملی لغو شده در برنامه لیگ تغییری ایجاد شود گفت: خیر، تغییری صورت نمی‌گیرد.

وی گفت:  در سه هفته پایانی اسفندماه  لیگ برگزار نمی‌شود زیرا چهار تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و بازی‌ها در سه‌هفته پایانی باید همزمان باشد به همین دلیل امکان ندارد که بازی‌ها در اسفند برگزار شود.

وی در مورد اینکه تاج اعلام کرده احتمال دارد تغییراتی در برنامه لیگ صورت بگیرد گفت: باید جلسه‌ای داشته باشیم و در این زمینه تصمیم بگیریم. ما وظیفه داریم به تیم ملی کمک کنیم نتیجه گرفتن در جام جهانی هم برای ما اهمیت دارد.

تاج: فشردگی مسابقات ربطی به درخواست کی‌روش ندارد



مهدی تاج هنگام ترک ورزشگاه آزادی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در مورد فشرده برگزار شدن مسابقات لیگ  اظهار داشت: این موضوع ارتباطی به درخواست کی‌روش ندارد و هیأت رئیسه سازمان لیگ تصمیم گرفته که مسابقات اینگونه برگزار شود. ممکن است بازی‌های لیگ با فاصله‌های 6 یا 7 روز برگزار شود و قطعا مسابقات را تا 20 فروردین تمام می‌کنیم.



وی ادامه داد: لیگ برتر امسال در تاریخ 20 فروردین تمام می‌شود. در حال حاضر فکر می‌کنم فشار زیادی به بازیکنان وارد نمی‌شود اما به دلیل لغو اردوی تیم ملی ممکن است فاصله بازی‌ها بیشتر شود.

 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.