سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگوی بازیکنان پرسپولیس پس از بازی مقابل سپاهان

بازیکنان پرسپولیس پس از بازی مقابل سپاهان درباره مطالب مختلفی صحبت کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،بازیکنان پرسپولیس پس از بازی مقابل سپاهان درباره مطالب مختلفی صحبت کردند.

خلعتبری:از سر ناچاری وام گرفته ایم

محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تیم سپاهان اظهار داشت: روزی که رقیبان ما مساوی کردند ما نتیجه گرفتیم. شایسته پیروزی بودیم که به این مهم هم رسیدیم.



وی افزود: به ما چک دادند،‌ماشین‌خریده‌ایم و به خاطر اینکه چک ما نقد نمی‌شود سند به نام‌مان نمی‌زنند و صاحب ماشین از ما شکایت کرده است. امشب باید بروم اصفهان چرا که طرف مقابلم پول می‌خواهد و او مدعی است که چک بی‌محل داده‌ایم. همه بچه‌ها مشکل دارند.

وی افزود:باز خدا را شکر من یک مقدار پس‌انداز داشتم و از آن استفاده کردم.


جلال حسینی:پروین جواب ما را نمی دهد



سیدجلال حسینی گفت:به خاطر مشکلاتی که داریم کلی دچار مشکل شدیم من خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم چون مشکلات ما آنقدر زیاد است که حد ندارد.نه مدیر داریم و نه مسئولی که با او صحبت کنیم. در این هفته فقط دو دقیقه با پروین حرف زدم و دیگر جواب نمی‌دهد.


مدافع پرسپولیس تأکید کرد:‌بی‌تعصب، پول‌پرست و بی‌غیرت شدیم در حالی که باید خیلی‌ها به رفتار خودشان نگاه کنند و ما بازیکنان را مقابل مردم قرار ندهند.

وی افزود:برخی از بازیکنان 10 درصد یا 20 درصد قرارداد خود را گرفته‌‌اند.با این وضعیت احتمالا امشب به قطر می‌روم.


رضا حقیقی: در روز تولدم گل نزدم اما هواداران در موردم قضاوت کنند

وی افزود: سپاهان تیم کوچکی نیست یکی از بهترین خطوط هافبک لیگ را دارد، اما امروز ما بازیکنان حریف را خیلی خوب مهار کردیم.



هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد: اگر قدر موقعیت هایمان را می دانستیم می توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. نشان دادیم مقابل فولاد خوزستان نیز حقمان باخت نبود.


دهنوی:جام حذفی را از دست داده‌ایم و نمی‌خواستیم از کورس قهرمانی لیگ هم عقب بمانیم

دهنوی گفت: از ابتدای فصل تنها 50 میلیون تومان دریافت کرده‌ایم اگر کسی می‌گوید بیشتر از این دریافت کرده‌ایم مدارکش را بیاورد و بعد اظهار نظر کند. ما با همین مقدار پول هم برای پرسپولیس بازی می‌کنیم تا نشان دهیم بی‌غیرت نیستیم.




هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت تصریح کرد: پرسپولیس همیشه باید اینگونه باشد بعد از باخت مقابل فولاد خوزستان باید انتحاری بازی می‌کردیم تا بتوانیم ضمن پیروزی آن شکست را هم جبران کنیم.

محسن بنگر:پرسپولیس عشق من است

بنگر اظهار داشت:‌متأسفانه مسئولان ماشین‌هایی به ما دادند که سند ندارد و آن را جزء دریافتی‌های ما حساب کردند. قرار شد تا ظهر فردا تکلیف ماشین‌ها مشخص شود. می‌گویند این ماشین‌ها در رهن یک شرکت است اما من در جریان جزئیات آن نیستم. فقط می‌دانم ماشینی به ما دادند که نمی‌توانیم با آن هیچ کاری انجام دهیم.




وی در مورد تماشاگران سپاهان و برخی درگیری‌های ایجاد شده در بازی امروز، خاطرنشان کرد: من چند سال در سپاهان بازی کردم و هرچه داشتم برای آنها گذاشتم تماشاگران سپاهان هر وقت جام قهرمانی می‌گیرند باید مرا هم در آن ببینند.

بنگر ادامه داد:‌ برخی از تماشاگران سپاهان نمک‌نشناس هستند. سپاهان تماشاگران اصیلی هم دارد که بسیار با شخصیت بوده و حتی حالا که در پرسپولیس هم هستم با من در ارتباط هستند.






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.