سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین کنفرانس تغذیه و علوم اعصاب ایران

اولین کنفرانس تغذیه و علوم اعصاب ایران در سالن همایش شفا در بیمارستان خاتم با رویکردهای جدید نسبت به بیمارهای مغز و اعصاب برای پزشکان علاقه مندان و دانشجویان برگزار می‌شود.

دکتر سوده رازقی جهرمی دبیر علمی کنگره و عضو هیات علمی گروه سالمندی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: اولین کنگره تغذیه و علوم اعصاب ایران در تاریخ ۳۰ بهمن به صورت کنفرانس و 92/2/1 به صورت کارگاه آموزشی در سالن همایش‌های مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا واقع در بیمارستان خاتم الانبیا برگزار می‌شود. 

وی افزود: این همایش با حضور سخنرانانی از اساتید گروه تغذیه و گروه روانشناسی و گروه دارو سازی قصد دارد تاثیرات تغذیه بر سلامت مغز و همچنین پیشگیری و کنترل بعضی از بیماری‌ها را به وسیله آن آموزش دهد. 

وی ادامه داد: این کنگره در بخش کارگاه آموزشی با ایجاد مدل حیوانی، بستر مناسبی را برای یادگيری شرکت کننده فراهم آورده است تا با آزمایش عملی روی موش‌ها از نحوه ایجاد مدل آلزایمر و گرفتن نوار مغزی و عصب عضله در آن‌ها به خوبی آگاه شوند. 

وی در آخر با ذکر این نکته که این کنگره دارای امتیاز بازآموزی بوده، افزود: از همه پزشکان و دانشجویان علاقه‌مند به اين موضوعات به خصوص دانشجویان و پزشکان رشته‌های تغذیه، روانشناسی، روانپزشکی و پزشکان عمومی دعوت می‌شود تا با مراجعه به سایت sheaf. ircme برای شرکت در این همایش ثبت نام کنند. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.