سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادبیات در هفته‌ای که گذشت؛

دو انتصاب جدید در وزارت ارشاد

"سید عباس صالحی" معاون فرهنگی وزیر ارشاد "محمد اللهیاری فومنی" را به سمت مشاور خود در امور فرهنگی و "علیرضا کرمانی" را به سمت مشاور برنامه‌ریزی معاونت امور فرهنگی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، در هفته گذشته "سید عباس صالحی" معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی "محمد اللهیاری فومنی" را به سمت معاون فرهنگی، اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب جمهوری اسلامی و مشاور خود در امور فرهنگی منصوب کرد.
 
همچنین "سید عباس صالحی" معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی "علیرضا کرمانی" را به سمت مشاور برنامه‌ریزی معاونت امور فرهنگی منصوب کرد این انتصاب توسط معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به سوابق آموزشی، علمی و تجارت ارزشمند وی در حوزه‌های فرهنگی صورت گرفت.
 
روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران همزمان با بازدید مهندس رزاقی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در تاریخ 24 دی سال جاری از کتابخانه باباطاهر ساعت کاری این کتابخانه را افزایش داد.
 
در هفته گذشته کتاب "ارزیابی طرح نواب و پیامدهای آن" با حضور گیتی اعتماد نویسنده کتاب در فرهنگسرای ارسباران رونمایی و نقد شد.
 
همچنین انتشارات کتاب نیستان مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه "فاطمه سلیمانی ازندریانی" را در قالب اثری با عنوان "خاکستری یک کابوس" روانه بازار کتاب کرد این کتاب در برگیرنده داستان‌هایی رئال، هدفمند و آمیزه‌ای زیبا و خواندنی از تکنیک انتخاب بکر سوژه داستانی و زاویه دید مناسب است.
 
انتشارات نیستان کتاب "خاکستری یک کابوس" را در 28 صفحه و با قیمت 7هزار و 500 تومان منتشر کرد.
 
انتهای پیام/اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.