سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن جراحان ایران:

اگر "تعرفه‌ها" واقعی شود، مسئله‌ای به عنوان "زیر میزی" معنایی ندارد

رئیس انجمن جراحان ایران گفت: امیدواریم به کمک شما این اوضاع سامان داده شود و اگر تعرفه‌ها واقعی شود مسئله‌ای به عنوان زیر میزی معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر ایرج فاضل رئیس انجمن جراحان ایران گفت: این مسائل قابل این نیست که موجب تلخ کامی جامعه پزشکی شود. 

وی افزود: دو اتفاق مهم در این راستا افتاده است، یکی همدلی و هم داستانی جامعه پزشکی از طریق انجمن‌ها و دیگری اینکه جامعه پزشکی بر عکس گذشته سرپا ایستاده است و اجازه نمی‌دهد که کسی به او بی‌احترامی کند. 

وی ادامه داد: ما به تحقیق دربارهٔ اولین گروه در بین هشت گروه اجتماعی جامعه هستیم که بدون تردید اولین گروه خدمات رسان به مردم نیز هستیم که با سخت‌ترین شرایط و با نامعلوم‌ترین تعرفه‌ها در حال خدمت رسانی هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: اگر عدهٔ معدودی با اسم پزشک خطا می‌کنند، راه آن مورد خطاب قرار دادن همهٔ این قشر نیست. امیدواریم با کمک شما این اوضاع سامان داده شود و اگر تعرفه‌ها واقعی شود، مسئله‌ای به عنوان زیر میزی معنایی ندارد، همچنین بیمه‌های ما باید درمان شوند و ما پزشکان، بدون ارتباط مالی با بیمار و با عشق خدمت رسانی کنیم. 


انتهای پیام/
برچسب ها: تعرفه ، زیرمیزی ، درمان ، پزشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.