سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چوپانکاره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیشرفت علمی اقتصاد کشورمان را تضمین می‌کند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با تأکید بر اینکه پیشرفت علمی اقتصاد کشورمان را تضمین می‌کند، گفت: مقاومت در برابر تحریم تنها با برطرف شدن مشکلات اقتصادی داخلی و تکیه بر ظرفیت‌های درونی حاصل می‌شود.

 "امید چوپانکاره" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه داشتن جایگاه ویژه علمی در امر پیشرفت اقتصادی مؤثر است، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرفت ایران اسلامی در گروی فتح قله‌های علمی است و لذا جنبش دانشجویی در این زمینه باید جهادی عمل کند.

وی با بیان اینکه هدف و برنامه اصلی دانشجویان تولید علم و ایجاد فضای علمی در دانشگاه است، اظهار داشت: پیشرفت در زمینه علمی موجب می‌شود تا  ما در جامعه بین‌المللی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شویم.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با تأکید بر اینکه پیشرفت علمی اقتصاد کشورمان را تضمین می‌کند، تصریح کرد: مقاومت در برابر تحریم تنها با برطرف شدن مشکلات اقتصادی داخلی و تکیه بر ظرفیت‌های درونی حاصل می‌شود.

چوپانکاره با تأکید بر اینکه پیشرفت امنیتی از دستاوردهای جهاد علمی است، خاطرنشان کرد: پیشرفت امنیتی کشورمان موجب می‌شود تا در برابر تهدیدات دشمنان مقاوم باشیم و بتوانیم به اهداف والای انقلاب دست یابیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.