سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع سوری‌ها درحمايت از کشورشان مقابل دفتر سازمان ملل در دمشق

شهروندان سوری به نشانه حمایت از استقلال این کشور و هیأت مذاکره کننده آن در ژنو مقابل دفتر سازمان ملل در دمشق تجمع کردند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، شمار زیادی از سوری‌ها با هدف تاکید بر وحدت و همبستگی ملی خود در چارچوب حق حاکمیت و استقلال سوریه، در مقابل دفتر سازمان ملل در دمشق تحصن کردند.

انس الطبل خبرنگار این شبکه در گزارشی گفت: شمار زیادی از سوری‌ها در تجمعی که نشان دهنده همبستگی مردمی و پایبندی آنها به آرمان‌ها و اصول ثابت ملی و بیانگر حمایت آنها از هیأت مذاکره کننده کشورشان در ژنو است، برای تاکید بر تصمیم گیری‌های مستقل سوریه و مخالفت با اقدامات تروریستی مقابل دفتر سازمان ملل در دمشق تجمع کردند با برپایی تحصنی تاکید کردند سوری‌ها خودشان درباره سرنوشت خودشان تصمیم گیری می‌کنند. 

یکی از شرکت کنندگان هیأت مذاکره کننده دولت سوریه را نماینده مردم سوریه دانست و تاکید کرد: ما از تصمیم دولت برای مبارزه با تروریسم حمایت می‌کنیم. 

یکی دیگر از شرکت کنندگان گفت: ما به اینجا آمده‌ایم تا دخالت های آشکار در امور سوریه را محکوم کنیم. تصمیم گیری‌های ما مستقل است و هر گونه دخالت در این امور را رد می‌کنیم.

دیگر شرکت کننده در این تحصن نیز با اعلام حمایت از هیأت مذاکره کننده سوریه در ژنو، تاکید کرد: دولت نماینده ما در این کنفرانس است و نمی‌خواهیم کسی غیر از دولت سوریه نماینده ما در این کنفرانس باشد. 

یک شرکت کننده دیگر نیز با تاکید بر پایداری و مقاومت مردم سوریه گفت: این مردم سه سال است که در برابر جنگی جهانی که علیه سوریه به راه افتاده است مقاومت می‌کنند. این مردم هستند که حرف آخر را می زنند. 

در ادامه گزارش همراه با پخش تصاویری از تجمع کنندگان که پرچم سوریه و تصاویری از بشار اسد رئیس جمهور این کشور را در دست داشتند، آمده است: شرکت کنندگان در این تجمع، همبستگی خود را اعلام و بر وحدت و انسجام اجتماعی خود در چارچوب حق حاکمیت ملی تاکید کردند. 



انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، دمشق ، بشار ، اسد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.