سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری در نطق میان دستور:

هرگونه مسامحه‌ای که اقتدار و عزت کشور را زیر سؤال ببرد، مردود است

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: هرگونه مماشات و مسامحه‌ای که اقتدار، عزت و اعتبار کشور و نظام را که حاصل خون شهیدان و مجاهدات مردان خداست، زیر سؤال می‌برد از نظر نمایندگان مردود و غیرقابل بخشش است، چراکه می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را به کشور وارد کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "سید راضی نوری" در جلسه علنی امروز (سه شنبه 8 دی ماه) در نطق میان دستور خود در آستانه دهه فجر انقلاب قرار داریم، انقلابی متفاوت و باشکوه‌تر از انقلاب‌های دیگر، انقلابی مبتنی بر باورهای اسلامی و خدایی و با رهبری حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و با حضور واحد مردم این انقلاب روزنه امید و فرج را بر مستضعفان جهان گشود و جرأت ایستادن در برابر جباران و مستکبران را به مظلومان آموخت.

وی افزود: بیداری اسلامی که امروز جهانگیر شده دستاورد دیگر این انقلاب مبارک است که باید آن را ارج نهیم و با تمام وجود از این امانت بزرگ الهی که به دست ما سپرده شده در قبال حوادث براندازی همچون حوادث سال 78 و فتنه سال 88 دفاع کنیم.

نوری با بیان تذکری به تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: ما طرفدار مذاکره‌ای با احترام متقابل هستیم، اما باید آگاه باشیم که طبق فرموده قرآن، آنها به حداقل راضی نمی‌شوند و جز با عدول از موانع ارزشی، اصولی و انقلابی ما بسنده نمی‌کنند. 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: هرگونه مماشات و مسامحه‌ای که اقتدار، عزت و اعتبار کشور و نظام را که حاصل خون شهیدان و مجاهدات مردان خداست، زیر سؤال می‌برد از نظر نمایندگان مردود و غیرقابل بخشش است، چراکه می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را به کشور وارد کند.

 نماینده شوش افزود: عزت، اقتدار و اعتبار ما در گرو تقوای سیاسی، وحدت کلمه و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سطح داخلی و مقاومت و ایستادگی در مقابل ایستادگی دشمنان در سیاست خارجی است نه مصالحه با آمریکا.

نوری ادامه داد: ‌اکنون که در پایان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی قرار داریم، باید به سمتی حرکت کنیم که بودجه سالانه سال 93 مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و غیر متکی به نفت باشد و به دنیا نشان دهیم که در فرزندان روح‌الله در دولت و مجلس بر اساس نقشه نرم‌افزاری و سخت‌‌افزاری خود و به بدون وابستگی به آ‌مریکا و فقط ارزش‌های دینی و با اتکا به منافع داخلی خود و رفع موانع تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌تواند اقتصادی پویا، غیرشکننده، غیر بیمار و متکی بر درآمد حاصل از کشاورزی، گردشگری و اصولی مالیات صاحبان ثروت بنا کنند تا گرانی و تورمی که امروز معیشت مردم را به ستوه آورده مهار و با حمایت از تولید داخلی مشکل بیکاری را که دغدغه خانواده‌‌های ایرانی شده را در کشور حل کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم درباره مطالبات مردم استان خوزستان با تشکر از اولین سفر ریاست جمهوری به استان خوزستان گفت: تقاضا داریم با تشکیل کارگروهی برای پیگیری مصوبات دولت در استان و بسیج کردن مسئولان اجرایی در عمران و تصمیمات زیربنایی، شاهد آثار خیر و برکت این سفر باشیم.

نوری افزود: ازآنجایی که شهر باستانی و تاریخی شوش دانیال که با قدمت 7 هزار ساله خود جاذبه‌های گردشگری و قابلیت‌های میراثی زیادی داشته و در شرف ثبت در یونسکو است از ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور دعوت می‌کنیم که به شهرستان شوش سفر کنند.
 
این نماینده مردم شوش در پایان نطق خود به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار پیگیری این مشکلات شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.