نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتقادات از دولت گفت: تندروها از تخریب‌های نابه‌جا بپرهیزند چون موجبات ایجاد هزینه‌های مالی اضافی را فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه با اشاره به برخی انتقادات پیرامون دولت اظهار کرد: تندروها از تخریب‌های نابه‌جا بپرهیزند چون موجبات ایجاد هزینه‌های مالی اضافی را فراهم می‌کنند.  
 
وی با اشاره به سخنرانی دکتر روحانی در اجلاس داووس گفت: حضور مقتدر ایران در اجلاس مذکور باعث ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار مناسبی شده است بنابراین همگان باید از این فرصت استفاده کنند تا اجماع‌های جهانی شکل گرفته برعلیه ایران را از بین ببرند.  
 
پیرموذن خاطر نشان کرد: از دیگر مزایای اجلاس داووس نزدیک‌تر شدن ایران و 1+5 به بازشدن گره‌های کور توافق ژنو است.  
 
نماینده مردم اردبیل با اشاره به انتظارات مردمی از دولت یازدهم تصریح کرد: دکتر روحانی باید پشت پرده سواستفاده کنندگان از تحریم‌ها را به مردم و قوه قضاییه معرفی کند تا به سزای اعمال خویش برسند.  
 
پیرموذن با گلایه از برخی از اقدامات دولت پیشین خاطر نشان کرد: دولت یازدهم نباید در برخی زمینه‌ها همچون دولت قبل سلیقه‌ای عمل کند چرا که موجب افزایش مشکلات موجود می‌شود.  
 
وی با اشاره به لزوم توسعه پایدار تمام استان‌های کشور بیان کرد: تمام استان‌های کشور باید به یک میزان از سرمایه‌های ملی استفاده کنند و عدالت باید بین آن‌ها در تمام جهات رعایت شود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، صحن ، نطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار