سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

پروین به عنوان مدیرعامل فعالیت رسمی خود را از امروز آغاز کرد

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: از امروز پروین به عنوان مدیرعامل در باشگاه فعالیت رسمی خود را آغاز کردند و با اقتدار و قوت تلاش خواهند کرد تا انتظارات هواداران را برآورده سازند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس محمدصادق اکبری اظهار داشت: نشست بسیار خوبی به اتفاق نامی و منتقمی با علی پروین داشتیم و پروین از امروز در باشگاه مستقر شده و فعالیت خود به عنوان مدیرعامل را آغاز کردند. البته پروین طی دو سه روز گذشته نیز در باشگاه حضور یافته بودند اما از امروز فعالیت رسمی ایشان به عنوان مدیرعامل آغاز شد و انشاالله همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس از کادر مدیریتی گرفته تا هواداران ، کادر فنی ، بازیکنان و پیشکسوتان دست به دست هم خواهند داد تا در شش بازی پیش رو و با جدیت و کسب نتایج مطلوب موجب سربلندی و شادی هواداران شوند.
 
اکبری خاطرنشان کرد: در نشستی که با گودرزی داشتم موضوعات باشگاه پرسپولیس با ایشان در میان گذاشته شد و وزیر که معتقد بر رعایت ساختار باشگاه هستند تاکید کردند تصمیمات هیات مدیره باشگاه نافذ و مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است و بر همین اساس نیز پروین که از سوی هیات مدیره انتخاب شده بودند فعالیت رسمی خود به عنوان مدیرعامل را آغاز کرده و با اقتدار و قدرت برای سربلندی پرسپولیس تلاش خواهند کرد. نظر هیات مدیره مورد تایید وزارت ورزش بوده و هیئت مدیره نیز برخلاف گمانه زنی های مطرح شده هیچ گزینه دیگری نداشته و همه مباحث تمام شده تلقی می شود و آقای پروین به مدیرعامل باشگاه فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اکبری ، باشگاه ، پروین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۵۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
همه مشكل ها تو علي دائيه
ناشناس
۰۶:۵۴ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
علي دائي برد بهتر است
سعید
۲۳:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
دوباره بازگشت به عقب
اسماعیل
۱۹:۱۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
خیر نبینید که باعث شدید سردار کناره گیری کنه
یوسف
۲۰:۰۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
سردار مگه چیزی هم بلد بود اصلا مدیریت بلد نبود
رضا
۱۷:۵۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
آقا یکی به من بگه این نامی و اکبری چیکاره تیمن برا تیم تصمیم میگیرن با 40میلیون هوادار
رمضان احمدی
۱۷:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
با آقای پروین هیچ موقع تیم موفق نمی شود
زیرا این تیم از نظر مدیریت انسان تحصیل کرده وبادانش می خواهد که هم در ورزش وهم بتواند کاراقتصادی بکند که آقای پروین نمی تواند