حمید خوشخوان کارشناس داوری گفت: کار حق‌وردی در کل مطلوب بوده در جریان گل‌هایی که رد و بدل شده و بازی به وقت‌های اضافه و پتالتی کشیده شد پرسپولیس باخت و این شکست مربوط به بازی می‌شود نه دلیل دیگری.

حمید خوشخوان کارشناس داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد داوری بازی جام حذفی پرسپولیس – فولاد خوزستان اظهار کرد: داوری تورج حق‌وردی به طور کلی مورد خاصی نداشته است اتفاقاتی و یا خطاهایی در این بازی رخ داد که اظهار می‌کنند چرا اخراج نکرده و یا اخطار نداده است، اگر اینگونه می‌شد چه اتفاقی رخ می‌داد کار حق‌وردی تقریبا پسندیده و در کارش 90 درصد موفق بوده است.

کارشناس داوری درمورد اصل داوری بیان کرد: داور می‌بایست نسبت به قضاوت متعادل باشد و حق‌وردی این قانون را رعایت کرد.

خوشخوان در مورد علت باخت پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال بازی کردند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و بعد سرخ‌پوشان به ضربات پنالتی باختند و دلیل دیگری نمی‌تواند داشته باشد اشتباهاتی در داوری بوده ولی قابل ملاحظه نبوده است که موجب برد و یا باخت شود.

خوشخوان در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم ایراداتی در داوری بوده ولی در مجموع کار تورج حق‌وردی پذیرفته شده واغلب درست بوده کارت دادن فقط مربوط به خود داور و تصمیم شخصی داور می‌باشد.
انتهای پیام/

برچسب ها: قضاوت ، متعادل ، داور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار