سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان "هواشناسی" کشور؛

آسمان"تهران" صاف و گرمتر از روز قبل/ آغاز "ناپایداری های جوی" در غرب کشور

امروز یک سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و سبب بارش های نسبتاً ضعیف می گردد و با تقویت این سامانه فردا علاوه بر غرب، جنوب غرب، بخش هایی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر را در برگرفته و سبب بارش باران، وزش باد و در مناطق مرتفع بارش برف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه هفتم بهمن ماه 92" و اوایل فردا "سه شنبه هشتم بهمن ماه 92" در سواحل دریای خزر افزایش دما و در برخی مناطق استان های گیلان و اردبیل وزش باد شدید پیش بینی می شود همچنین روز چهارشنبه در نیمه غربی کشور از میزان ابرها کاسته می شود ولی در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، از روز چهارشنبه با نفوذ توده هوای سرد ابتدا در نیمه غربی کشور و سپس طی روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور دمای هوا کاهش می یابد و هوای سرد تا اواسط هفته آینده در کشور ماندگار خواهد بود.


لازم به ذکر است، امروز یک سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و در این روز سبب بارش های نسبتاً ضعیف در مناطق فوق می گردد و با تقویت این سامانه فردا علاوه بر مناطق فوق، جنوب غرب، بخش هایی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر را در برگرفته و سبب بارش باران، وزش باد و در مناطق مرتفع بارش برف خواهد شد.

 گفتنی است، فعالیت این سامانه در استان های واقع در جنوب غرب با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه است و شدت بارش این سامانه فردا در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، جنوب آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان شرقی خواهد بود.

شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهي، در بعدازظهر افزایش ابر و شهر تهران، صاف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 15 درجه و در کمترین حالت به 5 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر10 درجه بالای صفر است .

انتهای پیام/
برچسب ها: بارش باران ، رگبار ، باد ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.