سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تصویب کلیات تبصره هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون فرهنگی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: کلیات تبصره هدفمندی یارانه‌ها در این کمیسیون تصویب شد اما این در حالی است که غیر از روش‌هایی مثل هدفمندی یارانه‌ها، فرهنگ‌سازی برای اصلاح امور اقتصادی نیاز است، بنابراین باید به دستگاه‌های فرهنگی به منظور نیل به این هدف بودجه لازم اختصاص داده شود.

"سیدعلی طاهری" نماینده گرگان و آق‌قلا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: کلیات تبصره هدفمندی یارانه‌ها در این کمیسیون تصویب شد.   
 
وی با بیان اینکه هدف از اجرای هدفمندی یارانه‌ها حل ریشه‌ای مشکل اقتصادی در کشور است، گفت: حل ریشه‌ای و اصلاح امور اقتصادی نیازمند فرهنگ‌سازی در این زمینه است.   
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی در اصلاح امور اقتصادی پیشنهاد دادیم که درصدی از منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها به دستگاه‌های فرهنگی اختصاص یابد که می‌توانند در حل مشکلات اقتصادی مثمر ثمر باشند.   
 
طاهری تصریح کرد: در مسائلی همچون اسراف، عدم مصرف بهینه و یا مسئله بنزین، صرف گران کردن کالاها مشکلی را حل نمی‌کند چرا که مادامی که فرهنگ استفاده از منابع تغییر نکند مسائل اقتصاد به صورت ریشه‌ای حل نمی‌شود.   
 
نماینده گرگان و آق‌قلا در پایان خاطرنشان کرد: غیر از روش‌هایی مثل هدفمندی یارانه‌ها، فرهنگ‌سازی برای اصلاح امور اقتصادی نیاز است، بنابراین باید به دستگاه‌های فرهنگی به منظور نیل به این هدف بودجه لازم اختصاص داده شود.   
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.