سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ایساکو به صدر جدول رده بندی لیگ تکواندو قم رفت

رقابت‌های هفته دوم از دور رفت لیگ تکواندوی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های قم با صدرنشینی تیم تکواندو ایساکو قم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، پیکارهای هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ تکواندوی رده سنی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های قم عصر امروز با کیفیتی مطلوب به انجام رسید و پایان رقابت نزدیک و جذاب استعدادهای آینده‌دار تکواندوی قم با صدرنشینی تیم ایساکو همراه بود.

در حالی که امسال مسابقات لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم با حضور تکواندوکاران توانمند و مستعد قمی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، در لیگ رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان 6 تیم با یکدیگر پیکار می‌کنند.

در شرایطی که رقابت‌های هفته نخست لیگ تکواندوی جوانان و بزرگسالان قم با صدرنشینی باشگاه تکواندوی مولوی به پایان رسیده بود در هفته دوم این جایگاه تغییر کرد و تکواندوکاران باشگاه ایساکو با کسب دومین پیروزی خود به صدر آمدند.

تکواندوکاران باشگاه ایساکو در پایان هفته دوم مسابقات لیگ تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های استان قم توانستند با کسب 2 پیروزی تیمی، 13 برد انفرادی، 3 باخت انفرادی، 177 امتیاز انفرادی و 6 امتیاز تیمی در صدر بایستند.

این در شرایطی است که تیم تکواندو باشگاه مولوی نیز با همین شرایط یعنی دو پیروزی تیمی، 12 برد انفرادی، 4 باخت انفرادی، 162 امتیاز انفرادی و 6 امتیاز تیمی در مکان دوم جای گرفته است و جدی ترین رقیب تیم ایساکو برای قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

سومین تیم 6 امتیازی در جدول رده بندی مسابقات لیگ تکواندو رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های استان قم تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم است که البته یک بازی بیشتر نسبت به تیم‌های ایساکو و مولوی انجام داده و هم امتیاز با آنها در مکان سوم قرار گرفته است.

همچنین تیم تکواندو تجهیزات رزمی سامکوه در دومین مسابقه خود موفق به شکست تیم شهدای نیروگاه شد و تکواندوکاران تیم صدرنشین ایساکو استانی حسینی توانستند مدرسه تکواندو سام را مغلوب کنند و به صدر جدول رده بندی راه یابند.

برچسب ها: قم ، تکواندو ، صدر ، جدول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.