قم؛

حضور نونهالان تکواندوکار قمی در لیگ برتر کشوری

نونهالان قمی در لیگ برتر تکواندو کشور به میدان می‌روند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  از قم: جمشیدی رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به وجود مربیان حرفه ای و با دانش در رشته  تکواندوی استان قم گفت: بازیکنان تکواندو کار قمی با استعداد و تلاش و با نبوغ و انگیزه بالای خود در تمرینات و برنامه‌های آموزشی شرکت می‌کنند و نتیجه آن تشکیل یک تیم قوی در مسابقات کشوری است.

جمشیدی از برنامه ریزی این هیئت برای حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور گفت و تصریح کرد: حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی را در اولویت امور مهم هیئت قرار داده‌ایم و امسال قصد داریم در لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور حضور موفقی داشته باشیم.

وی گفت: تکواندوکاران قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور حضور دارند و دیدارهای مرحله نخست این دوره به میزبانی خانه تکواندو و با حضور 99 تکواندوکار آغاز شده و تیم نونهالان قم نیز به مصاف حریفان می‌رود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات را عنوان کرد و گفت: تکواندوکاران در این دوره از مسابقات در قالب هفت تیم سندباد بحری، هیئت تکواندو بندپی، صنایع‌استیل البرز، هیئت تکواندو قم، هیئت تکواندو زنجان، اداره ورزش و جوانان استان گیلان و پاس قوامین به رقابت می‌پردازند.


وی افزود: در حال حاضر تکواندوکاران نونهال قمی در این هفته به میدان نرفتند، و دیدار تیم‌های صنایع استیل البرز و هیئت تکواندو قم به دلیل وجود 4 بازیکن ملی پوش در اردوی تیم ملی نونهالان به تعویق افتاد.

انتهایپیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.