سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین سمپوزیم ورزش همگانی به میزبانی شهر تهران نیمه اول اسفند ماه

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری اولین سمپوزیم ورزش همگانی به میزبانی شهر تهران نیمه اول اسفند ماه سال جاری خبر داد.

سیدمحمد آقامیر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به خاتمه دومین همایش راهبردی توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران در تهران اظهار داشت: برگزاری نشست تخصصی صاحب نظران حوزه شهری و شهرداری و مدیران ارشد اجرایی در حوزه‌های سلامت بانوان و ورزش از جمله برنامه‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بود که در راستای برگزاری این همایش به صورت جداگانه برگزار گردید.
 
وی به نشست تخصصی مدیران ورزش کلانشهرها در راستای توسعه ورزش همگانی در محل آکادمی ورزش شهروندی ورزش شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری جلسات هم اندیشی و کارگروهی آموزشی و تخصصی با حضور صاحب نظران و مدیران ارشد این حوزه نتایج حاصل در 4 بند و با عنوان بیانیه پایانی دومین همایش راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها در حوزه تخصصی ورزش اعلام گردید.
 
وی به نقش شهرداری‌ها به عنوان نهاد خدماتی اجتماعی در راستای ارتقا سطح تندرستی و کیفیت زندگی شهروندان و نیز نقش بسزا آنان در ارائه راهکارها و انتقال تجربیات به دیگر کلانشهرها و مراکز استان‌ها اشاره کرد و گفت: برگزاری اولین سمپوزیم ورزش همگانی به میزبانی شهر تهران نیمه اول اسفند ماه از مهمترین مفاد این بیانیه بوده است.
 
مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری از ارائه راهکارها و استفاده از مشارکت‌های مردمی و بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌ها و تسهیلات ورزشی به عنوان بخش دیگری از این بیانیه یاد کرد و ادامه داد: نگاه خاص و ویژه به تفریحات ورزشی به عنوان الگوی مناسب ورزش همگانی و نیز بحث اصلاح ساختار اجرایی آن در کلانشهرها و مراکز استان‌ها از دیگر موارد مورد توافق مدیران ورزش شهرداری‌های کشور در توسعه ورزش همگانی بوده است.
 
آقامیر عنوان کرد: در پایان نشست تخصصی به منظور دستیابی در جهت بهبود نقش ورزش در مدیریت شهری همه اعضا در جهت محوریت قرار دادن محورهای مذکور و بررسی سند توسعه راهبردی و برنامه‌های عملیاتی در برگزاری فعالیت‌های حوزه ورزش همگانی و بازنگری و اصلاحات آن متعهد شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر گردید فعالیت‌های اجتماعی ورزشی در حوزه محلات هر ساله در سطح مراکز استان‌ها و کلانشهرهای کشور انجام شده و مسابقات نهایی منتخبین محلات شهر تهران و محلات شهرهای دیگر هر دوره به میزبانی یکی از شهرها در جهت برقراری ارتباط و آشنایی با ساختار و امکانات ورزشی دیگر شهرها برگزار گردد. ضمن اینکه تمامی شرکت کنندگان بر همایش خواستار استمرار همایش راهبردی توسعه ورزش اجتماعی و فرهنگی شهرهای ایران در سال آینده بودند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: ورزش ، تهران ، اسفند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.