سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مالکی: عملیات ارتش ضد القاعده ادامه خواهد یافت

نوری المالکی، نخست وزیر عراق تاکید کرد که عملیات ارتش این کشور تا نابودی القاعده ادامه خواهد یافت.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم، "نوری مالکی" در سخنرانی هفتگی خود اظهار داشت: عملیات نظامی برای تعقیب تروریست‌ها، از پایگاهی به پایگاه دیگر توسعه یافته و عمق بیشتری می یابد. این عملیات خسارت‌های زیادی برای تروریست‌ها در پی داشته و به آزادی مناطقی منجر شده است که تروریست‌ها، آن‌ها را به پناهگاه‌هایی امن برای خود تبدیل کرده بودند.

سایت خبری "سومریه نیوز" به نقل از نوری مالکی نوشت: عملیات نظامی، با موفقیت ادامه خواهد یافت و گسترش و شدت بیشتری به خود خواهد گرفت تا وقتی که تروریست هایی که متعرض عزت مردم و وحدت کشور شده اند، از بین بروند.

وی در بیان اهداف تروریست‌ها در عراق، خاطر نشان کرد: این افراد به دنبال ایجاد فتنه طایفه‌ای هستند تا در پایان عراق را تجزیه کنند.

نخست وزیر عراق تاکید کرد: ملت عراق، با همه نیروهای سیاسی، اجتماعی و عشایری خود، همچون سدی استوار در برابر این گروه و اهداف پلیدشان ایستاد.

نوری مالکی در پایان با تاکید بر اهمیت رویکرد جدی دولت و نزدیک بودن زمان برای یکسره کردن موضوع حضور این جنایتکاران در شهر فلوجه، گفت: زمانِ پایان دادن به حضور این گروهک‌ها در شهر فلوجه و نجات مردم این شهر از دست آن‌ها فرا رسیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.