منابع اطلاعاتی عراقی فاش کردند گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) مقادیر زیادی سلاحهای پیشرفته در شهر فلوجه در استان الانبار ذخیره کرده است که می‌تواند بغداد را تهدید کند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ، از طرف دیگر آتش بس بین تروریستها و رهبران عشایر در شهر فلوجه پس از ربوده شدن هیات مذاکره کننده عشایری متلاشی شده است.

نادیا عبیدی خبرنگار شبکه سوریه در بغداد در گزارشی گفت : نیروهای مسلح عراقی پس از پاکسازی البوبالی در الانبار از وجود تروریستها به جزیره خالدیه یورش بردند که 27 تروریست از جمله اسماعی لطیف «والی جدید الانبار » به هلاکت رسیدند.

در حالی که لشکر دوم ارتش عراق توانست 17 تروریست از جمله ناهل محمود زکی مسئول جذب جوانان را در شهر موصل دستگیر کند ، فرماندهی عملیات بغداد نیز اعلام کرد اعضای دو شبکه تروریستی متشکل از 11 تروریست دستگیر شدند که مسئول عملیات ترور با سلاحهای مجهز به صدا خفه کن و منفجر کردن خانه ها در منطقه الشرطه الرابعه و الدوره در جنوب بغداد بودند.

از طرف دیگر توافق عشایری باندهای داعش برای تأمین گذرگاه امن برای خروج اعضای این باندها از شهر فلوجه به علت اقدام اعضای این باندها به شیوخ عشایر متلاشی شده است . وزارت کشور عراق نیز اعلام کرد سلاحهای جدید و پیشرفته ای که این باندها در فلوجه انباشته کرده اند برای سرنگونی بغداد و از بین بردن روند سیاسی کافی است و افشای این خبر نیز بیانگر نزدیکی ساعت صفر حمله به فلوجه است.

احسان عوادی از رهبران ائتلاف دولت قانون در مجلس عراق گفت: از دولت برای مسلح کردن هرچه بیشتر ارتش حمایت می کنیم تا نماد وحدت و قدرت و دفاع از عراق باشد و از سرزمین و امنیت این کشور دفاع کند.

فرماندهی عملیات مشترک فاش کرد یک مخفیگاه در منطقه راوه در نزدیکی مرزها با سوریه کشف شد که حاوی 20 قبضه آتشبار ضد هوایی و مقادیر زیادی ماده سی فور و مواد پرقدرت انفجاری بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، عراق ، داعش ، کشته ، زخمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار