سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تشکیل جلسه کمیته مربیان جهان؛

رضوانی: برای توسعه شنا پیشنهاداتی دارم

محسن رضوانی به عنوان عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی شنا روز جمعه چهارم بهمن ماه عازم کشور سوئیس می‌شود.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از تابستان امسال به عنوان عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی شنا، شیرجه و واترپلو (fina) منصوب شدم در این کمیته مربیانی از کشورهای مجارستان، آمریکا و ... که همگی از سطوح بالای جهانی برخوردار هستند حضور دارند.

وی در خصوص صورت جلسه این اجلاس اظهار داشت: قرار است در این نشست سه روز نتایج مسابقات بارسلونا، اتفاقات سال 2014 و تقسیم بندی حضور افراد در کلاس‌های مربیگری مختلف مورد بحث و بررسی قرار بگیرد، من هم به عنوان تنها ایرانی حاضر در این اجلاس می‌خواهم پیشنهاداتی در خصوص توسعه شنا، شیرجه و واترپلو و بیشتر کردن تعاملاتمان با کشورهای مطرح جهان داشته باشم که در صورت موافقت آنها را مطبوعاتی می‌کنم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پاسخ به این سوال که حضور یک ایرانی در کمیته مربیان فدراسیون جهانی چه تبعاتی را برای این فدراسیون به همراه دارد؟ گفت: وقتی انتخابات کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی انجام شده "خسرو امینی" برای هفتمین دوره متوالی به عنوان نایب رییس کمیته فنی واترپولو جهانی انتخاب شد و این انتخاب حاکی از شایستگی ماست، در کمیته پزشکی فدراسیون جهانی شنا موفق به کسب آرا برای یک ایرانی شدیم، و در کمیته مربیان برای اولین بار انتخاب شدم بیشترین حسن این انتخاب آن است که می‌توانم آخرین اطلاعات روز دنیا را به مربیان کشورم انتقال دهم و با دیگر مربیان صاحب نام حاضر در این کمیته رایزنی های مربوط را انجام و از آن‌ها برای حضور در کلینیک‌های مربیگری که در کشور برگزار می‌شود، دعوت کنم.

رضوانی تاکید کرد: مهمترین مزایای حضورم در کمیته مربیان جهان این است که می‌توانم رایزنی برای تشکیل اردوهای تدارکاتی در کشورهای مختلف را انجام دهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عضو ، کمیته مربیان ، منصوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.