سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احزاب در هفته‌ای که گذشت؛

سکوت کابینه دهم تا اطلاع ثانوی/چه عاملی رمز موفقیت اصولگرایان است؟

مهمترین عناوین خبری احزاب در هفته‌ای که گذشت، را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، احزاب در هفته‌ای که گذشت، اخبار و اطلاعاتی همچون تولد پیامبر اسلام(ص) و گرامیداشت روز وحدت میان مسلمانان جهان، لزوم  بکارگیری روحیه جهادی در مدیران کشور، رصد اخبار مهم احزاب در دی ماه سال جاری، آخرین خبرها از فعالیت‌های انتخاباتی تشکل‌ها، برگزاری کنگره احزاب پیش از پایان سال 92 و دیدار با سایر جریانات سیاسی، تلاش فعالان سیاسی اپوزیسیون برای بازگشت به ایران، گفتگوی تفصیلی خبرنگار ما با معاون پارلمانی دولت سابق، آخرین خبرها از کمیته‌های بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن، و...را در خود جای داده است.

خواندن این گزارش خالی از لطف نیست؛


حبیبی: مدیریت جهادی تنها با رنگ‌اسلامی‌زدن محقق نمی‌شود/ از مدیران انتظار روحیه جهادی داریم

 
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تا زمانی که روحیه مدیریت جهادی در انسان‌های مدیر کشور ملاحظه نشود انتظار عمل جهادی و مدیریت، نشدنی خواهد بود.





آلیا: تزاحم میان نقش‌های خانوادگی نتیجه تغییر سبک زندگی/ روحیه جهادی با اصل خدمت به مردم نتیجه‌بخش است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: روحیه جهادی با انگیزه و علاقه‌مندی اصل خدمت به مردم کارها را به نتیجه می‌رساند، این روحیه و وجدان کاری و آموزه‌ دینی « عبادت جز خدمت به خلق نیست » را یادآور می‌شود که بایستی نسبت به آن تکلیف مدار باشیم.


آیت‌الله مجتهدشبستری: لزوم عینیت بخشی به وحدت میان اهل تسنن و شیعه/ یک سطل آب برای نابودی اسرائیل کافی است


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم وحدت میان مسلمانان، گفت: وحدت کلمه به معنای گردهم آوری مسلمانان زیر یک پرچم است که بایستی عملا آن را ثابت کرد و اخوت اسلامی را عینیت بخشید.






شجونی: لزوم حفظ یکپارچگی مسلمانان در همه شئون زندگی/ مشت‌های گره‌کرده دشمنان را نابود می‌کند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نابودی دشمنان زمانی است که انگشتان دست به هم گره خورده و یک مشت می‌شوند، بنابراین همه با هم بایستی متحد باشیم.


ذره‌بین باشگاه خبرنگاران بر فعالیت احزاب سیاسی در دی ماه 1392؛ چه عاملی رمز موفقیت اصولگرایان است؟


آنچه در گزارش زیر جمع‌آوری شده است، چکیده‌ای از عملکرد احزاب و تشکل‌های سیاسی در دی ماه سال جاری است.




فومنی: تشکیل کنگره ویژه برای رصد کردن برنامه‌‌های انتخاباتی کاندیداها

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: براساس مصوبه اعضای شورای مرکزی درخصوص برنامه‌های انتخاباتی کمیته‌ای تشکیل شده تا ورود و برنامه‌های کاندیداهای انتخاباتی اصلاح‌طلب را رصد کنند و از این طریق به بررسی مسائل مختلف بپردازند.


بادامچیان: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و خداخواه بود


نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: علیه انقلاب ما انواع شیطنتها انجام شده است زیرا انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و خداخواه بود که به برکت اسلام و رهبری نواب پیامبر و معصومین به پیروزی نائل آمد.


کریمی‌اصفهانی: ایران مقصدی دوباره برای اپوزیسیون نیست


دبیرکل جامعه اصناف و بازار گفت: برگشت دوباره اصلاح‌طلبان اپوزیسیون با هزینه‌های استکبار به کشور، هزینه دیگر برای نظام ایجاد می‌کند و به طور قطع ایران مقصد دوباره‌ای برایشان نخواهد بود.


ولایتی: ایران با پیش شرط در کنفرانس ژنو 2 شرکت نمی کند


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پذیرش بیانیه ژنو 1 به معنای مشروعیت دادن به تروریست ها در سوریه است، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ پیش شرطی را برای حضور در کنفرانس ژنو 2 نمی پذیرد.





در گفتگوی تفصیلی باشگاه خبرنگاران با "لطف‌الله فروزنده" مطرح شد؛ تداوم سکوت کابینه دولت دهم تا اطلاع ثانوی البته در موارد خاص/ در انتقاد از دولت دهم بی‌انصافی نکنید

معاون پارلمانی سابق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره تلاش جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای حضور در انتخابات آینده، مشکلات پیش‌روی جریان اصولگرایی، عملکرد دولت یازدهم و نقش نمایندگان در روند مذاکرات و ارائه کارت زرد به وزرای دولت یازدهم از سوی مجلس به بحث و گفتگویی تفصیلی نشست.




سجادی: تاکید بر وحدت اصولگرایان و انتخابات کلیدی‌ترین موضوعات در دیدار جبهه پیروان با جامعتین

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به محورهای مهم دیدار جبهه پیروان خط امام و رهبری با جامعتین اشاره کرد و گفت: بررسی مسائل سیاسی روز و تاکید بر اصل وحدت و اتحاد و تجمیع نیروهای اصولگرا به منظور انجام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و ... است.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد در نشست خبری مطرح کرد؛ اعزام 13 هزار مبلغ به تمامی شهر‌های کشور در طول ایام الله دهه فجر

رئیس کمیته هیئات مذهبی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: به تعداد 13 هزار نفر مبلغ و مبلغه به مناسبت دهه فجر در روستاها، شهرها، مراکز دانشگاهی، مدارس و مناطق فاقد روحانی اعزام خواهند شد.


ایاذی در نشست خبری مطرح کرد؛ طنین بانک الله اکبر در شب یوم الله 22 بهمن در سازه اصلی برج میلاد


رئیس کمیته تزیینات و آذین بندی شهر تهران گفت: در ایام الله دهه فجر پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد هویت ملی در تمام مسیرهای اصلی شهر تهران برافراشته خواهد شد.


قنبری: سطح دموکراتیک کشور سوریه بسیار بالاتر از رژیم‌های مرتجع منطقه است


عضو حزب مردم‌سالاری گفت: کشورهای غربی در راستای منافع برخی اعراب متحد شده و بر همین اساس کشورهای منطقه باید مراقب باشند تا تحولات سوریه را در راستای خواسته‌های ارتجاعی شیوخ فرسوده منطقه پیش نبرند چراکه اینگونه اقدامات نه تنها پیشرفتی به دنبال نخواهد داشت بلکه از این طریق جز حسرت چیزی از آن مشاهده نمی‌شود.



انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، هفته ، گذشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.