دبیرکل حزب ایران‌زمین با بیان اینکه حزب، مجمع عمومی برگزار می‌کند، گفت: پس از برگزاری مجمع عمومی، سیاست‌های انتخاباتی حزب، و برنامه‌های ویژه آن را نیز اعلام خواهیم کرد.

"سیدابوالقاسم رئوفیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اعلام اینکه حزب ایران زمین در اردیبهشت ماه سال آینده مجمع عمومی برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: در جلسه 10 بهمن‌ماه، شورای مرکزی راجع به نحوه برگزاری مجمع بحث و بررسی می‌کند، ضمن اینکه برخی جزئیات و برنامه‌هایی که بایستی در چهارچوب کار مجمع عمومی گنجانده شود را نیز به تصمیم خواهیم رساند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی جریانات مختلف سیاسی، افزود: پس از برگزاری مجمع عمومی، سیاست‌های انتخاباتی حزب، و برنامه‌های ویژه آن را نیز اعلام خواهیم کرد، که البته این فعالیت‌ها منوط به تصمیمات شورای مرکزی آینده است.

دبیرکل حزب ایران زمین تصریح کرد: مجمع برای اعضای شورای مرکزی که در طول سال حضور مرتب و فعالی نداشته است، جایگزین انتخاب می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی با اشاره به پیشنویس قانون احزاب، یادآور شد: این قانون از سوی اعضای کمیسیون شوراها که بنده نیز عضو آن بودم، اصلاح شده است، اما تاکنون پیشنویس جدید وزارت کشور را بررسی نکرده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار