سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در این زمان‌ها "زیپ دهان" خود را بکشید

بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد که گفتن برخی از کلمات در برخی از زمان‌ها مناسب نیست و بهتر است افراد از گفتن آن‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ دعوا و مشاجره‌های لفظی در بین زوج‌ها گاهی باعث ایجاد تداخل و ناهماهنگی در رابطه آن‌ها می‌شود که دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند هنگام دعوا به یادآوردن نکات منفی طرف مقابل در ذهنمان بیشتر می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند هنگام دعوا و مشاجره سطح استرس بدن افزایش می‌یابد و صحبت کردن و داد زدن باعث افزایش هرچه بیشتر تعادل می‌شود و دانشمندان دریافته‌اند داد زدن و صحبت کردن با لفظ بد احتمال بروز "سکته "و "بیماری قلبی" را افزایش می‌دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند افرادی که هنگام دعوا سکوت می‌کنند و از ادامه مشاجره جلوگیری می‌کنند افراد سالمتری هستند و موفقیت‌های بیشتری را در زندگی خود کسب می‌کنند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند براساس پژوهش‌ها افرادی که در جمع‌های دوستانه بیش از حد به گفتگو و بحث می‌پردازند افراد اعتماد کمتری به آن‌ها پیدا می‌کنند و اینگونه افراد باید از گفتن هرگونه بحثی در جمع (برای نشان دادن خود در جمع) جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: زیپ ، کلینیک ، باشگاه ، دعوا ، استرس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.