سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان: برنامه‌های تیم ملی را کی‌روش باید بدهد

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال درباره نحوه خرید بلیت‌های جام جهانی و بازدید وزیر ورزش از کمپ تیم‌های ملی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، کفاشیان در این باره گفت: از چند وقت پیش از ایشان وقت خواسته بودیم که از امکانات آکادمی فوتبال و پروژه‌های در دست اجرای ما بازدید کند و امروز این فرصت پیش آمد که از ایشان تشکر می‌کنم.

وی  درباره برنامه‌های تیم ملی گفت: برنامه‌های تیم ملی را کی‌روش باید بدهد. فعلا آنچه مشخص است اینکه پس از بازی با گینه و کویت، یک اردوی 25 روزه در آفریقای جنوبی داریم و پس از آن در اروپا چند بازی دوستانه انجام خواهیم داد. سپس در ایران یک بازی دوستانه برای تیم ملی داریم و بعد هم اردوی 25 روزه‌مان در برزیل آغاز می‌شود.

رئیس فدراسیون درباره ماندن کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی پس از جام جهانی نیز گفت: از او خواسته‌ایم که هرچه سریع‌تر برنامه‌اش را به ما بگوید تا تکلیف مربی تیم ملی را پس از جام جهانی سریع روشن کنیم.

کفاشیان در ادامه گفت: ستادی به ریاست دکتر سجادی معاون وزیر ورزش تشکیل شده که اولین جلسه‌اش نیز با حضور وزیر ورزش برگزار شد. همچنین قرار شد برای هماهنگی برنامه‌ها و مسائل مربوط به آن جلساتی را با حضور مسئولان ذی‌ربط از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان گردشگری برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: مردم باید بدانند که وقت برای خرید بلیت‌ها کم است و ظرف 10 تا 20 روز آینده باید برای این کار اقدام کنند چون پس از آن یعنی در ماه‌های اسفند و فروردین هیچ کاری از دست ما برنمی‌آید. موفق شده‌ایم موافقت فیفا را بگیریم که چون مردم ما برای انتقال ارز مشکل دارند، از طریق فدراسیون این بلیت‌ها به آن‌ها داده شود. ضمن اینکه سهمیه‌ای نیز از سوی فدراسیون به سازمان‌های متقاضی مثل دانشگاه‌ها داده می‌شود که آن‌ها باید هزینه‌اش را پرداخت کنند.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.