سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرام شکوهی در مراسم رونمایی از دومین آلبومش:

"کولی عشق" در امتداد "مدارا" است

شهرام شکوهی در مراسم رونمایی از دومین آلبومش گفت: "کولی عشق" در امتداد آلبوم نخستم،‌ "مدارا" است.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛  مراسم رونمایی از آلبوم "کولی عشق" شهرام شکوهی  دقایقی پیش، امروز اول بهمن ماه  برگزار شد.

شهرام شکوهی خواننده  این آلبوم در این مراسم گفت: "کولی عشق" دومین آلبوم من است و پروسه‌ی تولید آن هفت ماه بعد از انتشار آلبوم اولم شروع شد.

وی افزود: ما سعی کردیم این آلبوم در امتداد "آلبوم مدارا" باشد و شاخص‌های اصلی آن را حفظ کند. ما سعی کردیم تنظیم قطعات به روزتر باشد.

 خواننده آلبوم "کولی عشق" اظهار داشت: من برای ایجاد سبک ،‌ ادعای خاصی ندارم . اما سعی کرده ام با علم اندکم در باره‌ی موسیقی شکلی را درست کنم که مردم ایران دوست داشته باشند.

وی تصریح کرد: درگذشت استاد همایون خرم برایم حسرت بزرگی بود،‌ زیرا به من قول داده بود که در آلبوم جدیدم دو ملودی برایم بسازد.اگرچه که اگر این اتفاق می‌افتاد، اثری جاویدان به جای می‌ماند،‌ چون این استاد هیچگاه پس از انقلاب موسیقی پاپ کار نکرده است اما همینکه مرا تا حدودی تأئید کرد،‌ برایم باعث افتخار است.
 
 
امیرحسین کاشانیان،‌ تنظیم‌کننده‌ آلبوم "کولی عشق" در این مراسم گفت: در تنظیم قطعات سازهای سنتی را اضافه و سعی کردیم فضای اسپانیش بیشتر احساس شود.

علی بحرینی، ترانه‌سرای این آلبوم در این مراسم اظهار داشت: معتقدم تأکید ترانه‌سرایان کنونی بر ترانه‌های عاشقانه از یک کمبود قدیمی نشأت می‌گیرد و به نظرم شهرام شکوهی به خاطر فرم خوانندگی خود تحولی جدید در این زمینه ایجاد کرد.

وی افزود: هم در آلبوم "کولی عشق" و هم در آلبوم "مدارا" سه قطعه وجود دارد که فراتر از عشق‌های زمینی است و چهار ترانه‌آی که در این آلبوم توسط شکوهی نوشته شده، این کمبود را جبران می‌کند.
 

مرتضی دلیری،‌ تهیه‌کننده آلبوم در این مراسم گفت:‌ برخلاف درخواست مردم بسیاری از شهرها مانند اصفهان، متأسفانه مدیران نظر شخصی خود را اعمال می‌کنند و می‌گویند شهرام شکوهی حق خواندن در اصفهان را ندارد.
 
 
انتهای‌پيام/ ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.