سردار ساجدی نیا در دیدار با خوانندگان پاپ عنوان کرد:

ادعاهای منفی در قالب موسیقی شنیده می‌شود/پلیس مخالفتی با شادی مردم ندارد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: گاهی اظهارات و ادعاهای منفی درباره نوع و نگاه و رویکرد پلیس و ساحت هنر و موسیقی شنیده می شود که به یقین نا درست و خلاف واقعیت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار حسین ساجد‌ی نیا در دیداری که بنا بر درخواست هنرمندان و استقبال پلیس برگزار شد گفت: برخلاف نگاههای نسبی که وظایف و ماموریت های پلیس را محدود به حوزه بزهکاری اجتماعی و موار‌دی از این دست می دانند پلیس فعالیت همد‌لانه در حوزه اجتماعی فرهنگی و هنری را از اصلی ترین وظایف خود می داند.  
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: گاهی اظهارات و ادعاهای منفی درباره نوع و نگاه و رویکرد پلیس و ساحت هنر و موسیقی شنیده می شود که به یقین نا درست و خلاف واقعیت است.  
 
وی با اشاره به تمرکز و اعتقاد راهبردی پلیس و ایجاد امنیت مبتنی بر مشارکت اجتماعی اظهار داشت: به یقین اهالی فرهنگ و ادب افزون بر اهمیت ذاتی به عنوان نیروهای موثر در تحقق این راهبرد از اهمیت محوری برخوردار هستند.  
 
سردار ساجد‌ی نیا با اشاره به اینکه همواره به دنبال روابط دوستانه و جانب دارانه ای از اهالی هنر بوده است افزود: اهالی فرهنگ و هنر با خلق فضاهای پرشور و نشاط و امید بخش می توانند نقش محوری در سلامت روانی و اجتماعی ایفا کنند و تجارب موجود مبین حمایت بی دریغ نا‌جا از اهالی فرهنگ و موسیقی است.  
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با ذکر مصاد‌یقی از حمایت های پلیس از هنرمندان در برخوردهای ناشا‌یست برخی از افراد گفت: پلیس با آگاهی از دغدغه ها و مشکلات اهالی موسیقی اهتمام جدی برای رفع این موانع دارد.  
 
سردار ساجد‌ی نیا از درخواست هنرمندان برای برگزاری این نشست که منجر به فرصتی برای همدلی فزونتر و مجالی برای بررسی دغدغه های اهالی موسیقی شده است ابراز خرسندی کرد.  
 
 
وی گفت: بدیهی است این نشستها‌ به ایجاد روابط هر چه بهتر پلیس با هنرمندان کمک و ایجاد درک متقابل نسبت به رسالت و ماموریت طرفین و زمینه تقویت فعالیت طرفین و تحقق نظرگاههای آنان را فراهم می کند.  
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان نظر گاه راهبردی پلیس نسبت به حوزه فرهنگ و هنر خواستار تعامل متقابل شد و افزود؛ بهتر است هنرمندان از نظر پلیس و نیز دغدغه های آنان آگاه باشند تا زمینه بهتر کاری فراهم شود.  
 
رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه پلیس مخا‌لفتی با شادی مردم ندارد افزود: اقدام های پلیس همواره در جهت پیشبرد اقدامات فرهنگی و تداوم فعالیت های هنری در سطح جامعه بوده و همچنان نیز خواهد بود.  
 
گفتنی است، در این نشست از خوانندگان پاپ همچون "احسان خواجه امیری"، "مازیار فلاحی"، "فرزاد فرزین"،‌ "شهرام شکوهی"، "رضا یز‌دانی"، "بهنام صفوی" و "امید حاجیلی" حضور داشتند.  
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار