سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت دارایی فرانسه اعلام کرد

افزایش کسری بودجه کشور "فرانسه"

وزارت دارایی فرانسه با انتشار گزارشی اعلام کرد کسری بودجه دولت فرانسه در سال گذشته به 74 میلیارد و 900 میلیون یورو رسید که نسبت به پیش بینی ها رقم بیشتری است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، کسری بودجه دولت فرانسه در سال 2013 به حدود 74 میلیارد و 900 میلیون یورو رسید که دو میلیارد و 700 میلیون یورو بیشتر رقم پیش بینی شده بود.

وزارت دارایی فرانسه با انتشار گزارشی اعلام کرد کسری بودجه دولت فرانسه در سال گذشته به 74 میلیارد و 900 میلیون یورو رسید که نسبت به پیش‌بینی‌ها رقم بیشتری است. این وزارتخانه علت افزایش این شاخص را در این سال کاهش درآمدهای مالیاتی کشور اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، میزان درآمدهای مالیاتی دولت سال 2013 حدود 3.5  میلیارد یورو کمتر از حد انتظار بوده است.اما در آمدهای ناشی از مالیات بر ارزش افزوده برعکس حدود 600 میلیون یورو بیشتر از حد انتظار بوده است.

بر اساس گزارش وزارت دارایی فرانسه، میزان درآمدهای مالیاتی دولت در سال 2013 به 285 میلیارد یورو رسید که 14 و 600 میلیون یورو کمتر از رقم پیش بینی شده در بودجه اولیه دولت بود.

از نظر کسری بودجه عمومی نیز که در برگیرنده حساب‌های ویژه و حساب‌های اختصاصی به استان‌ها است دولت پیش بینی کرده است رقم آن در سال 2013 به4.1 درصد کل تولید ناخالص داخلی کشور برسد.

پیش بینی‌های دولت فرانسه حاکی از آن است که کسری عمومی این کشور تا آخر امسال به 3.6  درصد و تا آخر سال 2015 به زیر سه درصد کل تولید ناخالص داخلی کشور خواهد رسید که کمیسیون اروپا این حد از کسری بودجه رابرای کشورهای عضو مجاز شمارده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.