سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای رایانه؛

فایل های ویدئویی را به صورت حرفه ای ویرایش کنید + دانلود نرم افزار

این نرم افزار idoo Video Editor Pro شما را به یک تدوینگر حرفه ای فایل های تصویری تبدیل می کند، با استفاده از برنامه معرفی شده می توانید ویدئو های مد نظرتان را سفارشی سازی کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ این نرم افزار idoo Video Editor Pro یک برنامه حرفه ای جهت تدوین فایل های ویدئویی در رایانه است، شما با استفاده از نرم افزار معرفی شده قادر خواهید بود ویدئوهای مورد نظرتان را سفارشی سازی کنید. یعنی قسمت های مختلف آن را برش دهید و جداسازی کنید یا این که تعدادی از ویدئوها را با هم ادغام کنید. برنامه ابزارهای گوناگونی برای ویرایش ویدئوها در اختیار شما قرار می دهد، که برخی از آن ها عبارت اند از: امکان افزودن زیر نویس، افزودن افکت، واتر مارک، بریدن، چرخاندن، پارت بندی و ... . برنامه می تواند ویدئوهای ویرایش شده را بدون افت کیفیت با فرمت دلخواه شما ذخیره کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری جذاب، امکان ویرایش همزمان چندین فایل تصویری، پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج و ... اشاره کرد.





ورژن: idoo Video Editor Pro 2.8
حجم نرم افزار: 13.2 مگابایت



امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات:

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
pedram
۲۰:۱۵ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
سلام از زحمات تان ممنون فقت میخواستم بگم منیجردانلود ورژن 6.18روتوسایت تون برای دانلود بزارید باپشتیبانی از زبان فارسی ممنون
محمد
۱۸:۳۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
اقا چرا نرم افزار برای سیمبین نمی زاریید