برای گوشی های اندرویدی؛

15 ابزار کاربردی در نرم افزار Smart Tools + دانلود نرم افزار

با نصب این نرم افزار Smart Tools می توانید تلفن همراه خود را به 15 ابزار کاربردی مجهز کنید، برخی از این ابزارها عبارت اند از: متر، قطب نما، صوت سنج، فلز سنج و ... .

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار مفید و مهندسی را داریم، استفاده از این برنامه Smart Tools بسیار ضروری است، ابزارهای اندازه گیری موجود در این اپلیکیشن می تواند یک گزینه مناسب برای مهندسان باشد یا از دیگر ابزار موجود می توان برای مسیریابی استفاده کرد. این نرم افزار را نمی توان فقط یک برنامه دانست، زیرا ویژگی های نرم افزار مربوط به پنج نرم افزار مختلف می شود و در درون خود 15 ابزار مختلف گنجانیده است. این برنامه به شما این امکان را می دهد که با استفاده از ابزارهای موجود زاویه، ارتفاع، فاصله، طول و ... را محاسبه کنید. ابزار های مو جود در این نرم افزار عبارت اند از: چراغ قوه، ذره بین حرفه ای، متر سنج، صوت سنج، فلز سنج، قطب نما و gps، شیب، طول، زاویه، سطح سنج و خط کش حرفه ای .


عکس هایی از نمایه نرم افزار:





قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 5.2 مگابایت

دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

          


امتياز تحريريه دريچه فناوري اطلاعات:
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۴:۱۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
سلام و خسته نباشید.من از طرفداری‌های پروپا قرص شما هستم.و مرتب به صفحه شما سر میزنم.خیلی وقته دنبال دوتا برنامه پزشکی برای اندروید هستم اما پیدا نکردم.
1)اصطلاحات پزشکی
2)اختصارات پزشکی
برای اندروید.من دانشجوی رشته فوریتهای پزشکی هستم و نیاز زیادی به این نرم افزار ها دارم.ممنونم اگه بشه برام پیدا کنین و بهgmail من بفرستید.موفق و پیروز باشید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۲
لطفا نرم افزار قوی قطب نما یا قبله نما برای اندروید قرار بدین
Iran (Islamic Republic of)
erfan
۲۳:۱۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
لطفا دیکشنری اکسفورد رو برای اندروید قرار بدین .
با تشکر .
آخرین اخبار