سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مضحکه دزدها" به سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌رود

نمایش " مضحکه دزدها"، که از نمایش های منتخب جشنواره آیینی سنتی بوده، با تغییراتی، در بخش "مسابقه مرور تئاتر ایران"سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت می‌کند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر، علی عامل هاشمی، الهه شه پرست، حمید رحیمی، محمد صمدی، سینا کرمی، ارسطو خوش رزم، لبخند بدیعی و محمدرضا ایمانیان در این نمایش ایفای نقش می کنند و هادی عامل نیز کارگردانی آن را بر عهده دارد.

داستان این نمایش درباره سه دزد سابقه دار است که به خانه بیوه سردار مفخم وارد شده و در آنجا با اتفاق هایی رو به رو می‌شوند.

نمایش " مضحکه دزدها " در اجرای عموم خود نیز با استقبال مخاطبان همراه بود و چهره های مطرحی چون محمدامیر یاراحمدی، داوود رشیدی، اشکان خطیبی، سیاوش چراغی پور، احمد امینی، داریوش اسدزاده، گلاب آدینه، شیرین بینا، بهروز خوش رزم، نگار اسکندرفر، حسن فتحی، حمید پورآذری، شیرین یزدان بخش، لادن مستوفی و محسن عبدالوهاب از آن دیدن کرده‌اند.

متن این نمایش را، که برداشتی از نمایشنامه "بالماسکه دزدان" است، پویان غفاری در قالب نمایش های تخت حوضی نوشته و تهیه کنندگی این اثر را نیز هدایت هاشمی برعهده دارد.

"مضحکه دزدها" دوشنبه، 30 دی ماه، در دو نوبت 18 و 20:30 در تالار چهارسوی مجموعه تئاترشهر اجرا می شود و پس از آن نیز با هماهنگی دبیرخانه جشنواره به عنوان یکی از نمایش های منتخب، دو اجرا در جزیره کیش خواهد داشت. 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های اجرا در تالار چهارسو را از طریق سایت ایران کنسرت  www.iranconcert.com خریداری کنند. 

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.