سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

اولویت اجرای طرح فاضلاب شهری نوار ساحلی مازندران

معاون فرماندران نور گفت: برای جلوگیری از انتقال آلودگی به دریا اجرای طرح فاضلاب شهری در نوار ساحلی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، احمد محمدی در جلسه مشترک شورای سلامت و هوای پاک با اشاره به اجرای طرح فاضلاب شهری در برخی نقاط استان اظهار داشت: اختصاص مبلغ قابل توجهی از اعتبارات طرح فاضلاب شهری برای شهری که در ساحل واقع نشده است جای سئوال دارد.

وی با اشاره به بالا بودن آب‌های سطحی در شهرهای ساحلی خاطر نشان کرد: مسئولان در توزیع اعتبارات برای اجرای ساماندهی فاضلاب شهری شرایط محلی و جغرافیایی شهرستان‌‌ها را در نظر بگیرند.

معاون فرماندار نور در ادامه با انتقاد از اجرای کند شبکه فاضلاب شهری در مسکن مهر گنج‌یاب نور گفت: با توجه به اعتبار 900 میلیون تومانی در این طرح شاهد پیشرفت مناسبی در اجرای این طرح نیستیم.

این مسئول از وضعیت نامطلوب کشتارگاه نیمه‌صنعتی نور هم انتقاد کرد و افزود: به رغم تلاش‌های اخیر همچنان نظارت لازم در این بخش وجود ندارد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از آلوده شدن مواد غذایی نیاز است مسئولان مرتبط در حمل گوشت، دغدغه بیشتری داشته باشند و در امحای گوشت‌های آلوده و ضایعات مربوط به این بخش نظارت و کنترل بیشتری انجام دهند.

محمدی با توجه به تعهدات مسئولان شهرک صنعتی چمستان نور برای تسریع در احداث ساختمان و سیستم دفع فاضلاب شهرک صنعتی، خواستار سرعت بخشیدن به پروژه و اتمام کار شد.

معاون فرماندار نور در ادامه با تذکر به مسئولان بهداشتی این شهرستان درباره استفاده از جوش شیرین در برخی نانوایی‌های این شهرستان گفت: مسئولان بهداشت و غله در این امر نظارت بیشتری در دستور کار قرار دهند و با متخلفین در این بخش برخورد جدی انجام شود.

وی در پایان بر نظارت و کلرزنی آب شرب روستاهای غیر زیر پوشش آبفار، احداث و مرمت سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر، انتقال بازار ماهی برای رفع آلودگی زیست محیطی و نیز انتقال صنوف آلاینده از مرکز شهر تاکید کرد.

برچسب ها: اجرای ، طرح ، فاضلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.