سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته وحدت؛

"مولودنامه" در سیمای کردی شبکه سحر روی آنتن می‌رود

"مولودنامه" عنوان ویژه برنامه سیمای کردی شبکه سحر است که به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) به مدت 4 روز به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین‌المللی سحر، این برنامه در 4 قسمت 70 دقیقه‌ای به صورت زنده روی آنتن سیمای کردی می‌رود و مصطفی محمودی تهیه و کارگردانی آن را بر عهده دارد.

محمودی در مورد آیتمء‌های این برنامه گفت: در هر برنامه یک مهمان حضوری داریم که شامل خواننده، شاعر و خوشنویس کردزبان و همچنین یک نفر بازیگر ایرانی است.

وی افزود: خواننده کردزبان به صورت مستقیم در استودیو به اجرای قطعات شاد کردی می‌پردازد و شاعر کردزبان نیز اشعاری در مدح و ستایش حضرت محمد مصطفی (ص) قرائت می‌کند. یکی از خوشنویسان قرآنی برجسته کردزبان مهمان دیگر برنامه "مولودنامه" است و آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارد. چ

مصطفی محمودی در ادامه به حضور حسن جوهرچی بازیگر باسابقه ایرانی در این برنامه اشاره و تصریح کرد: به مناسبت پخش تله فیلم "سیاه سپید" در هفته وحدت از سیمای کردی، این بازیگر ایرانی که نقش "ابوسفیان" را در این فیلم ایفا کرده است مهمان برنامه خواهد بود و در مورد تجربه‌های خود در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون با بینندگان کردزبان سخن می‌گوید.

وی همچنین از ارتباط زنده تصویری با مراکز کردنشین خبر داد و اظهار کرد: در این برنامه هر شب با یکی از مراکز کردنشین ایران شامل مهاباد، سنندج، کرمانشاه و همچنین اربیل عراق ارتباط زنده تصویری داریم که شامل بخش‌هایی همچون گفت و گوی با کارشناس مذهبی، گزارش مردمی و وله‌های تصویری خواهد بود.

محمودی در پایان گفت: مسابقه تلفنی، نماهنگ، تواشیح و تصویر- نریشن از دیگر آیتم های ویژه برنامه "مولودنامه" است.

عبداله عابدی (مجری)، مژده طاهری (دستیار تهیه) و عبدالباسط عیسی زاده (مترجم همزمان) از جمله عوامل تهیه این برنامه هستند.

گفتین است، "مولودنامه"امروز  28 دی ماه ساعت 20:30 به وقت تهران به صورت زنده از سیمای کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.