سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد خبري نمايشگاه بين المللي:

"نمايشگاه" بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته یکشنبه برگزار می شود

پنجمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته که در نوع خود « بزرگترين نمايشگاه بين المللي در و پنجره منطقه خاورميانه» محسوب مي شود، با حضور بيش از 460 شرکت داخلي و خارجي از ايران و هشت کشور خارجي ، 29 دي در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران اغاز مي شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري پنجمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته ؛ در اين نمايشگاه که تا 2 بهمن برپا خواهد شد، جديدترين و نوين ترين توليدات ، تجهيزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره ، سيستم هاي کنترل ترددي و ديگر صنايع وابسته در معرض ديد علاقه مندان قرار مي گيرد. 

نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته ، در فضايي بالغ بر 40 هزار متر مربع و در سالن هاي 6 ، 7 ، 27 ، 31A ، 31B ،38، 38A ، 40 ، 41، 44A ، B44 و سالن 35 و همچنين فضاي باز محل نمايشگاههاي بين المللي برگزار خواهد شد. 

در اين نمايشگاه شرکت هايي از ترکيه ، چين ، اسپانيا ، هنگ کنگ ، ايتاليا، امارات ،آلمان و تايوان در کنار شرکت ها و بنگاههاي اقتصادي کشورمان ، انواع محصولات و خدمات خودشان را ارائه مي کنند. 

ارتقاي کيفيت کالاهاي توليدي کشور و بهينه سازي مصرف انرژي در صنعت ساختمان ، مهمترين رويکرد و شعار برگزاري پنجمين نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته است. 

معرفي ظرفيتهاي بالقوه و بالفعل صنايع وخدمات مربوط به در و پنجره ، شناسايي و معرفي مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ايجاد زمينه هاي سرمايه گذاري ، آشنائي با نوآوري ها و پيشرفت هاي صنعت در و پنجره ، ايجاد فضاي رقابتي ، ايجاد ارتباط مستقيم ميان توليد کنندگان و مصرف کنندگاه ، اشتغالزائي ، يافتن بازارهاي صادراتي و افزايش صادرات ؛ مهمترين اهداف نمايشگاه است.

در اين نمايشگاه انواع در و پنجره هاي ساختماني، اداري، صنعتي، بيمارستاني ، ماشين الات و ابزار توليد ، مونتاژ و خط توليد در و پنجره، سيستم هاي توليد رباتيک ، سيستم هاي اتوماسيون صنعتي، درهاي گردان، درهاي اتوماتيک، انواع تجهيزات و سيستم هاي دربازکن اتوماتيک، سيستم هاي کنترل از راه دور عرضه مي شود.

همچنين سيستم هاي هوشمند ورود و خروج، سيستم هاي کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن هاي ساده و تصويري، کرکره هاي فروشگاهي و صنعتي، دستي و اتوماتيک، انواع يراق آلات و دستگيره در و پنجره، قفل هاي الکتريکي و ساده ، انواع شيشه هاي مخصوص در و پنجره، سيستم هاي آب بندي و گيرنده آلودگي هاي صوتي و ديگر صنايع وابسته به نمايش گذاشته خواهد شد.

برگزاري يک همايش و چهار کارگاه تخصصي در زمينه هاي مختلف مربوط به صنعت توليد در و پنجره از ديگر برنامه هاي جانبي اين نمايشگاه است. 

قرار است چهار هيئت تجاري و بازرگاني از کشورهاي منطقه با حضور در اين نمايشگاه ، ضمن بازديد از غرفه و سالن هاي نمايشگاهي، براي عقد قرارداد با بنگاهاي اقتصادي کشورمان و توليد کنندگان ايراني مذاکره کنند.

نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته نسبت به سال گذشته از رشد حدود 40 درصدي برخوردار است و پيش بيني مي شود تا زمان برگزاري نمايشگاه بازهم افزايش يابد.

صنعت توليد در و پنجره ايران در ساليان اخير پيشرفت هاي چشمگير داشته و از محدوده يک صنعت کارگاهي صرف خارج شده و با بهره گيري از ماشين آلات و تجهيزات مدرن و سيستمهاي نرم افزاري و اتوماسيون صنعتي،‌ به عنوان کالايي که محصول علم و فناوري است در اختيار مصرف کنندگان قرار مي گيرد.

نمايشگاه بين المللي در و پنجره و صنايع وابسته ، ساعت ده و نيم روز يکشنبه 29 دي با حضور مقامات وزارت صنعت و معدن و تجارت ، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و روساي اتحاديه و انجمن هاي مرتبط در محل سالن 31 (ميلاد) محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.