سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از پایان جلسه کمیته انضباطی؛

کاوه: مطرح کردن بحث تبانی به کشتی لطمه می‌زند/شاید اگر قهرمان نمی‌شدیم حرف و حدیثی هم وجود نداشت

مدیر فنی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار معتقد است صحبت‌های مطرح شده مبنی بر دادن رشوه در رقابت‌های لیگ ضربه بزرگی به کشتی خواهد زد.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در سال گذشته نیز یک سری تهمت ها به ما و فدراسیون کشتی زده شد که من هم جا خواستم موضوع با جدیت پیگیری شود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در نهایت همین شد که امسال هم با یک چنین مسئله ای روبرو شدیم.

وی درباره بحث تبانی اظهار داشت: به هیچ عنوان این صحبت ها را قبول ندارم و همه این موضوعات را تکذیب می کنم ، اعتقاد دارم این گونه مسائل فقط و فقط به کشتی لطمه می زند و هیچ سود دیگری نخواهد داشت.

کاوه درمورد این که پس داستان عکس های گرفته شده چیست اظهار داشت:کشتی گیران روسی با هم دوست هستند و از آنجایی که در منطقه ای که آنها زندگی می کنند شرایط اقتصادی چندان مطلوب نیست وقتی مبلغ دلاری قرار دادهای خود را دریافت کرده اند برای خوشحالی کنار هم عکس یادگار انداخته اند.ضمن آنکه بخان گویگوریف آزادکار وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی ثامن الحجج نیز با دلارهای خود عکس گرفته پس ما هم بگوییم به او رشوه داده اند.

مدیرفنی تیم کشتی آزاد ثامن الححج (ع) سبزوار تاکید کرد:من فکر می کنم دلیل اصلی مطرح شدن این صحبتها این است که ما توانسته ایم سه دوره متوالی قهرمان لیگ شویم واز آنجا که برخی ها دوست نداشتند یک چنین اتفاقی رخ دهد هم اکنون ناراحت هستند اما بازهم اعلام می کنم ما با قابلیت فنی قهرمان شدیم و به هیچ عنوان این گونه اظهار نظرها را قبول ندارم.

انتهای پیام/


برچسب ها: کشتی ، لیگ برتر ، آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.