مدیر فنی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: برخی ها که بهتر است از آنها نامی برده نشود با مطرح کردن صحبتهای بیهوده قصد دارند قهرمانی ما را زیر سوال ببرند.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:ازهمان ابتدای رقابتها تیم ما را  وارد حاشیه کردند اما هیچ اعتراضی نکردیم،در مسابقات دور مقدماتی لیگ دو بار مقابل تیم استیل آذین مغلوب شدیم اما آیا ما به کسی تهمت زدیم.

وی تصرح کرد:ما به جای آنکه به دنبال جو سازی باشیم در این مدت رفتیم و بیشتر روی نقاط ضعف تیم کار کردیم که خوشبختانه از این تلاشها نیز نتیجه گرفتیم.

کاوه درباره مطرح شدن این شایعه که از سوی تیم ثامن الحجج به شعبان اف کشتی گیر تیم خونه به خونه پیشنهاد رشوه داده شده است اظهار داشت:واقعاً مطرح کردن این موضوع خجالت آور است،اگر مدرکی وجود داردچرا ارائه نمی کنند؟چرا با آبروی تیم ثامن که تیم امام رضا (ع) است بازی می کنند؟پیشنهاد من به دوستان بزرگوار این است که به جای تهمت زدن به دنبال تقویت مسائل فنی باشند تا نتیجه بیگرند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ثامن الحجج در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد عنوان کرد:از قبل هم گفته بودم به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی هستیم که خوشبختانه  به لطف خدا،تلاش بچه ها و کادر فنی این مهم محقق شد.

کاوه خاطرنشان کرد:مسئولان ثامن الحجج(ع) ودر رأس آنها آقای دکتر میرعلی برای کمک به کشتی کشور در رقابتهای لیگ سرمایه گذاری می کنند و هیچگاه به دنبال قهرمانی نبوده ونیستند،مطمئن باشید اگر سوم هم می شدیم باز هم در سال آینده برای حضور پر قدرت در این مسابقات آماده بودیم.

تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار در یازدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر توانست برای سومین سال متوالی بالاتر از سایر رقبا به عنوان قهرمانی برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاوه ، کشتی ، ثامن الحجج ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار