سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات لیگ بازهم بی‌نتیجه ماند

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای بررسی اتفاقات روز پایانی لیگ، عصر دیروز تشکیل شد اما پس از پایان بازهم هیچ نتیجه‌ای نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته سومین جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای بررسی پرونده شکایت تیم خونه به خونه بابل مبنی بر پیشنهاد رشوه از سوی تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار به علی شعبان اف، آزاد کار وزن 74 کیلوگرم تیمشان در روز پایانی رقابت‌های لیگ برتر در محل کمیته انضباطی برگزار شد.

این جلسه با حضور قاسم حسن‌زاده‌، اسداله رضایی و یک نفر شاهد از تیم خونه به خونه‌، محسن کاوه و حسین ملکی از تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار و اعضای کمیته انضباطی به مدت 2 ساعت برگزار شد. البته در اواسط جلسه حسن‌زاده با فریاد و ناراحتی از اتاق کمیته انضباطی بیرون آمد و اظهار داشت من این جلسه را قبول ندارم چرا که اجازه نمی دهند شاهد صحبت کند اما باز به جلسه بازگشت. این اتفاق در حالی رخ داد که در پایان همه چیز ختم به خیر شد چرا که همه حاضرین با خنده و رو بوسی جلسه را ترک کردند.

شکری، رئیس کمیته انضباطی در پایان جلسه در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا رای نهایی صادر شد یا خیر اظهار داشت: با توجه به این که مسئولان تیم کشتی خونه به خونه مدعی هستند شاهد دیگری نیز وجود دارد این شاهد در جلسه امروز حضور نداشت برای صدور رای مجبور هستیم یک نشست دیگر را برگزار کنیم.

وی درباره این که آیا واقعا تبانی شکل گرفته یا خیر گفت: این موضوع در حال بررسی است هنوز موعد صدور رای نرسیده اما مطمئن باشید خیلی زود با تشکیل جلسه بعدی رای نهایی در خصوص این پرونده صادر خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کشتی ، آزاد ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.