سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در این مکان‌ها "ورزش" نکنید

پژوهشگران توصیه می‌کنند افراد برای انجام ورزش در برخی از مکان‌های خانه به شدت اجتناب کنند زیرا می‌تواند باعث خطرات فراوان در آن‌ها گردد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، با نزدیک شدن به سال نو بسیاری از افراد شروع به گرفتن "رژیم‌های غذایی" سفت و سخت برای لاغر شدن در عید نوروز می‌گیرند. 

گفتنی است، پژوهشگران با مطالعه آسیب‌های وارد شده به افراد به ویژه بانوان در حین ورزش دریافته‌اند که خطرناک‌ترین مکان خانه برای انجام ورزش آشپزخانه و اتاق پذیرایی خانه است. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، در این دو مکان به دلیل وجود داشتن انواع وسایل انجام حرکات ورزشی بسیار خطرناک است اما اغلب بانوان به دلیل سپری کردن بخش اعظمی از وقت خود در آشپرخانه گاهی اوقات حرکات ورزشی هم در آشپزخانه انجام می‌دهند که می‌تواند سبب رخ دادن خطراتی مانند سوختگی، سقوط و جراحت در آن‌ها شود، این مشکل به دلیل وجود تلویزیون در اغلب آشپزخانه‌ها گاهی اوقات به وجود می‌آید، در اتاق پذیرایی نیز به دلیل وجود داشتن اشیا زینتی و گران قیمت معمولا افراد با احتیاط ورزش می‌کنند که می‌تواند سبب کاهش تمرکز و آسیب دیدن آن‌ها شود. 

پزشکان توصیه می‌کنند، افراد در اتاق خواب و یا یک اتاق مختص انجام حرکات ورزشی به انجام این فعالیت بپردازند تا دچار آسیب نشوند. 


انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، رژیم ، آشپزخانه ، تمرکز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.