سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهد ویترینی از محصولات سالم در جشنواره دنیای تغذیه باشید

چهارمین دوره جشنواره و نمایشگاه دنیای تغذیه وسلامت به عنوان ویترینی از محصولات سلامت محور و با شعار" مصرف آگاهانه" از تاریخ 15 تا 18 بهمن 1392 در مرکز نمایشگاههای کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، این رویداد شامل دو بخش جشنواره و نمایشگاه خواهد بود که در بخش جشنواره شاهد برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی در حوزه تغذیه سالم برای خانواده ها خواهد بود و در بخش نمایشگاه نیز تولید کنندگان محصولات سالم غذایی و بهداشتی که تولیدات خود را در راستای حفظ سلامت جامعه تولید می کنند محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

برگزاری برنامه های  فرهنگی هنری،تقدير از واحدهاي برتر،معرفی سالم ترین برند غذایی کشور از دید گاه مصرف کنندگان، از ديگر برنامه‌هاي اين جشنواره خواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ این جشنواره که از آن بعنوان ویترین محصولات سالم میتوان نام برد می تواند در تغییر نگرش مصرف کنندگان به استفاده از محصولات سالم در خانواده ها کمک نماید.
 
آمارهای بهداشت جهانی گویای یک واقعیت تلخ در زمینه شیوع بیماریهای گوارشی در جوامع در حال توسعه می باشد که در نتیجه عدم رعایت سلامت محصولات در چرخه تولید تا مصرف است.

این جشنواره با حضور تولیدکنندگان محصولات حامی سلامت خانواده و با کنترل محصولات معرفی شده برگزار خواهد شد. و واحدهای تولیدی که در سالهای اخیر محصولات خود را همسو با حفظ سلامت جامعه تولید می کنند از جایگاه ارزنده ای در این جشنواره برخوردار می باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تغذیه ، سلامت ، کانون ، غذا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.