سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارشی از سایت AFC؛

ایران در نبود ستارگانش با قدرت به این رقابت‌ها راه یافت+ مصاحبه با سرمربیان ایران و ژاپن

سایت AFC در گزارشی به تمجید از تیم ملی ایران زیر 22 سال و ژاپن پرداخت و از تیم ملی کشورمان به عنوان تیمی قدرتمند یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم زیر 22 ساله‌های ژاپن به پیروزی تیمش در دیدار اول بسیار امیدوار است و می‌خواهد با کسب پیروزی گام اول را محکم بردارد.

تگور اموری می‌گوید: از اولین روزی که من برای این سمت انتخاب شدم تاکید کردم که این رقابت‌ها برای رشد نسل جدیدی از بازیکنان بسیار مهم است.

ژاپن در این رقابت‌‌ها در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار گرفته است. ژاپن با تیم‌های ایران، استرالیا و کویت همگروه است و اولین دیدارش در مقابل تیم ملی ایران در استادیوم پلیس عمان امروز برگزار خواهد شد.

از آن سو، هومن افاضلی، سرمربی ایران از تیم ژاپن تمجید می‌کند و می گوید: ژاپنی‌ها تکنیک و تاکتیک را در هم آمیخته‌اند. از این رو تیم فوتبال ژاپن بسیار قدرتمند است. ایران اگر چه از وجود ستارگانش در بعضی از دیدار‌ها برخوردار نبود، اما توانست با شایستگی به این رقابت‌ها راه یابد.

تیم ایران از وجود کاوه رضایی یکی از بهترین بازیکنانش برخوردار است، اما حضور وحید اسماعیل بیگی و مرتضی پورعلی جانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

افاضلی می‌افزاید: ما اینجا هستیم که تا حد امکان به جلو پیش رویم. ما بر روی قابلیت بازیکنانمان تمرکز می‌کنیم.

انتهای پیام/



برچسب ها: گزارش ، پلیس ، عمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.