سایتAFC منتشر کرد؛

قلعه نوعی: فقط به دنبال کسب سومین قهرمانی در آسیا هستیم

امیر قلعه نوعی در گفتگو با سایت AFC پیش از بازی استقلال بوریرام اعلام کرد که فقط به دنبال کسب سومین قهرمانی در آسیا هستیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر قلعه نوعی گفت: ما تیم قدرتمندی داریم و شرایطمان به گونه ای است که با پیروزی برابر بوریرام مقدمات سومين مقام قهرمانی آسیایی خود را فراهم مي کنیم.


 وی ادامه داد: ما در دور رفت و در ایران  با تک گل خسرو حیدری یک بر صفر برابر بوریرام پیروز شده ایم و اکنون شرایط  روحی و روانی بازیکنان ما بهتر از آنها است.

سرمربی تیم استقلال اذعان داشت: بوریرام تیم خوبی را دارد  بازیکنان آنها بازی ساز و گلزن هستند و نمی توان آنها را دست کم گرفت  به ویژه بازیکن شماره 2 آنها که چپ  پا است و خوب حمله می کند، آنها در  لیگ خود با 5 امتیاز صدر نشین هستند و آخرین بازی خود را نیز 2 بر صفر برده اند.

وی ادامه داد: اما در مقابل بوریرام فقط به پیروزي فکر می کنیم و در تلاشیم با زدن گلهای بیشتر همانند سالهای 1970 و 1991 کاپ قهرمانی آسیا را بالای سر ببریم.

 قلعه نوعی به بازی مقابل ذوب آهن اشاره کرد و گفت: در بازی مقابل ذوب آهن مصدومان زیادی داشتیم به همین دلیل نتوانستیم خوب بازی کنیم و حریفانمان بهتر از ما بودند اما اکنون شرایط فرق کرده و بازیکنان ما به بازی برابر بوریرام رسیده اند./آق

 

برچسب ها: سایت ، استقلال ، دنبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار