سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه همراه با آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار؛

آثار هنری در تربیت انسان نقش مهمی دارد/"پایداری" حامد زمانی رونمایی شد/ دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار حامی مبارزان انقلابی است

نادر طالب زاده، در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم عمار گفت: جشنواره عمار حامی مبارزان انقلابی و ضد صهیونیستی در سراسر دنیاست.

به گزارش حوزه خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ اختتامیه چهارمین  جشنواره مردمی فیلم عمار، هم اکنون( شنبه 21 دیماه) در سینما فلسطین با حضور آیت الله جنتی (دبیر شورای نگهبان)،سردار نقدی(رئیس سازمان بسیج مستضعفین)، فرج الله سلحشور،نادر طالب زاده(دبیر چهارمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار)، کارگردانان جمال شورجه و ابوالقاسم طالبی،  خانواده های شهدای هسته ای و هنرمندان و کاگدانان عرصه سینمای مقاومت  در حال برگزاری است.

بنابراین گزارش؛ پیش از برگزاری این مراسم  دبیرخانه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار؛ اسامی نامزدهای دریافت جایزه در 10 بخش معرفی کرد.

حامد زمانی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار ترانه جدیدی با نام "پایداری" را اجرا می‌کند. این خواننده که ترانه "گزینه های روی میز" او در افتتاحیه جشنواره عمار با استقبال مخاطبان همراه شده بود این بار و در مراسم اختتامیه ترانه دیگری با نام "پایداری" را با موضوع شهدای هسته‌ای برای اولین بار اجرا می‌کند.

ترانه "پایداری" را میلاد عرفان پور سروده است. این ترانه به شهیدان هسته‌ای مصطفی احمدی روشن و مجید شهریاری تقدیم شده است.


2/
نامزدهای دریافت جایزه در 10 بخش جشنواره عمار معرفی شدند
اسامی نامزدها در بخش های بین الملل، داستانی، روحانیت و بیداری اسلامی، روایت شهادت، اقتصاد مقاومتی، تاریخ معاصر، نقد درون گفتمانی، جنگ نرم، فتنه 88 و انیمیشن معرفی شدند.

3/
حضور "آیت الله احمد جنتی" در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم عمار
اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم مردمی عمار، با حضور "آیت الله احمد جنتی" در حال برگزاری است.

4/
رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره عمار تاکید کرد
استقبال از دومین دوره جشنواره فیلم عمار در غزه/ نمایش مبارزات ایرانیان انقلابی از اهداف جشنواره عمار
وحید جلیلی با اشاره به استقبال از دومین دوره جشنواره فیلم عمار در غزه یکی از اهداف برگزاری این جشنواره را نمایش مبارزات و رنجهای ایرانیان انقلابی در سالهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

5/
چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار برگزیدگان خود را شناخت
همزمان با برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار اسامی برگزیدگان در 10 بخش اعلام شد.

6/
فرج الله سلحشور در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم عمار:
مقام هنرمندان را با مقام علما برابر نکنید
کارگردان آثار هنری و قرآنی کشورمان در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار گفت: ازمسئولان و مردم می خواهم که مقام هنرمندان را مقام علما و بزرگان دین مقایسه نکنند.
 

7/
آیت الله جنتی در آیین اختتامیه جشنواره فیلم عمار:
آثار هنری در تربیت انسان نقش مهمی دارد
آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم عمار ضمن توجه به اهمیت نقش آثار هنری در تربیت انسانی از آثار "فرج الله سلحشور" در این زمینه تقدیر کرد.

8/
در اختتامیه چهارمین دوره از جشنواره فیلم عمار؛
"پایداری" حامد زمانی رونمایی شد
حامد زمانی، خواننده جوان کشور امروز یک ترانه دیگر رونمایی کرد.«پایداری» با موضوع شهدای هسته‌ای ساخته شده است.

9/
دبیر چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار حامی مبارزان انقلابی است
نادر طالب زاده، در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم عمار گفت: جشنواره عمار حامی مبارزان انقلابی و ضد صهیونیستی در سراسر دنیاست.

خبردر حال تکمیل است...

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.