سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

مسئولان زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با تأکید بر قداست ازدواج، گفت: مسئولان زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت‌الاسلام احمد قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به سالروز ازدواج حضرت خدیجه و پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت خدیجه (س) نخستین مسلمان به پیامبر اکرم (ص) بود که همه دارایی‌های خود را در اختیار دین اسلام قرار داد.

وی با تاکید بر قداست ازدواج، خاطرنشان کرد: به اهمیت و قداست ازدواج با تاثیرپذیری از فرهنگ بیگانه خدشه وارد شده است.

قربانی، تصریح کرد: مسئولان زمینه ازدواج آسان را فراهم کنند.

امام جمعه شیرگاه نیز در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه سوادکوه با اشاره به شهادت امام حسن عسگری (ع)، گفت: امام حسن عسگری(ع) کوشا‌ترین انسان را کسی می‌داند که گناه نکند و تلاش در برابر شیطان بیرون و درون تلاش عظیمی است.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی با تأکید بر اینکه منتظران واقعی امام عصر(عج) مطیع دستورات قرآن و ائمه اطهار هستند، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، ایمان را از علت‌های اصلی استقامت توصیف فرمودند و ایمان واقعی سبب بصیرت است.

مهدوی گفت: عکس چهره‌های سرشناس روحانی را در کنار عکس متهم قرار می‌دهند و سبب تخریب روحانیت در رسانه‌ها می‌شوند و در این زمینه‌ها باید کنترل بیشتری انجام شود.

امام جمعه شیرگاه تصریح کرد: بداخلاقی عامل مهم تفرقه و بدبینی است و با اخلاق اسلامی می‌توان دل‌ها را جذب کرد.

خطیب جمعه زیراب سوادکوه نیز در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه امام حسن عسگری(ع) در سن 28 سالگی به شهادت رسید، گفت: حضرت زهرا در 18 سالگی و امام جواد در سن 25 سالگی به شهادت رسیدند و از معصومین ما هستند که در سنین جوانی به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی با اشاره به حساسیت دوران زندگی امام حسن عسگری(ع)، افزود: خداوند با قدرت خود امام عصر را از شر دشمنان محفوظ نگه داشت./ش

برچسب ها: زمینه ، فراهم ، تاکید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.