سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

بیمارستان 64 تختخوابی "شهر بستک" در کمترین زمان ممکن تجهیز و بازسازی می شود

با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان 64 تختخوابی شهر بستک به محض اتمام ابینه این بیمارستان در کمترین زمان ممکن بازسازی و تجهیز می شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان ضمن اعلام این خبر افزود: بیمارستان تخصصی فکری بستک که به دلیل زلزله آسیب به برخی از بخش های آن خسارت وارد شده بود با تمهیدات ویژه به طور کامل در چرخه فعالیت درمانی قرار گرفت.

دکتر محمد شکاری با اشاره به نحوه ارایه خدمات بهداشتی درمانی این شهرستان گفت: تمام بخش های بیمارستان شامل بخش داخلی، جراحی، زنان و زایمان و اطفال، خدمات پاراکلینیکی و اورژانس بیمارستان، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در حال حاضر همه امکانات برای ارایه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی مهیا شده است تا مشکلی در ارایه خدمات تخصصی درمانی رخ ندهد.

وی با تاکید بر این نکته که ارایه خدمات بهداشتی درمانی در ساعات اولیه زلزله نقش مهمی در کاهش استرس و اضطراب مردم دارد، اظهار کرد: بخش هایی از بیمارستان که بر اثر زلزله تخریب شده بود، خدماتشان در کانکس ها از سر گرفته شده بود و مردم هیچ نگرانی در ارتباط با دریافت خدمات تخصصی درمانی در شهر بستک نداشته باشند.

وی یادآور شد: طی تماس تلفنی با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دستور وی مقرر شد بیمارستان 64 تختخوابی شهر بستک به محض اتمام ابینه این بیمارستان در کمترین زمان ممکن تجهیز شود.

 خدشه ای به ارائه خدمات بهداشتی درمانی در بستک وارد نخواهد شد

براساس این گزارش، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک نیز گفت: خوشبختانه زلزله اخیر هیچ گونه خسارتی به مراکز بهداشتی و درمانی در واحد های تابعه ازجمله بخش ها و روستاههای بستک نداشته و همه خسارات مربوط به شهر بستک و مراکز بهداشتی درمانی در این شهر می باشد که در همین راستا بیمارستان فکری بستک که تنها بیمارستان تخصصی این شهر می باشد در اثر زلزله دچار خرابی شده است.

دکتر محمد طاهر بنازدل افزود: نیروهای امدادی اورژانس در دقایق آغازین زلزله بلافاصله اقدام به امداد رسانی در شهر بستک کردند و مصدومان حادثه زلزله را به مراکز درمانی انتقال دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک یادآور شد: در حال حاضر خدمات بهداشتی و درمانی در بستک بطور عادی در حال انجام است و هیچ گونه مشکلی در نحوه ارائه خدمات وجود ندارد. امید است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و وزارت بهداشت روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این شهر به حال عادی خود برگردد.

گفتنی است: زلزله 5.5 ریشتری هفته گذشته در شهرستان بستک در استان هرمزگان، 26 مصدوم برجای گذاشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.