رئیس اداره مراقبت بیماریهای واگیر معاونت بهداشت وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از منطقه زلزله زده بستک گفت: مراقبت های بعد از زلزله که به نوعی نظام مراقبتی ویژه نام دارد باید به اجرا درآید و مراقبت های بهداشت روان و بهداشت خانواده در اولویت قرار دارد .

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر محمود سروش ضمن بیان این مطلب افزود: بحث مشترک در بین کارشناسان حوزه بهداشتی بحث تغذیه است بهداشت محیط موظف است بر تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت ویژه ای داشته باشد تا طغیان ناشی از مواد غذایی نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: در حوزه بهداشت خانواده یکی از اولویت ها مربوط به مادران باردار و کودکان زیر 5 سال است که نیاز به مراقبت دارند کارشناسان بهداشت خانواده به کمک سایر کارشناسان از جمله مبارزه با بیماریها نسبت به ایمن سازی در شرایط استاندارد باید بکوشند.

رئیس اداره مراقبت بیماریهای واگیروزارت بهداشت خاطر نشان کرد: کارکنان و کارشناسان بهداشت محیط نقش مهمی در رفع بحران ها در بعد از زلزله دارند و باید با بررسی فاضلاب، دفع صحیح زباله، توجه به نشت آب شرب و سم پاشی مسائل و معضلات پیش رو را خوب ببینند و رفع کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار