سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ديدبان حقوق بشر : 274 كشته طي 4 روز در درگيري‌هاي داعش

ديدبان‌ حقوق بشر اعلام‌ كرد : طي 4 روز، 274 تن در درگيري‌هاي داعش و گروه‌هاي ديگر كشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازسی‌ان‌ان ،  ديدبان حقوق‌بشر اعلام كرد : 274 تن طي 4 روز در درگيري‌هاي بين شبه ‌نظاميان دولت اسلامي عراق و شام موسوم به "داعش" و گروه‌هاي شبه نظامي‌ديگر كشته شدند.

ديدبان حقوق بشر اعلام كرد : اين تعداد طي 4 روز از صبح جمعه، سوم ماه‌ جاري تا پايان دوشنبه شب در مناطقي از حلب ، ادلب ، الرقة و حماء روي داده‌ است.

در گزارشي كه در پايگاه رسمي اين سازمان آمده ، گفته شده است: از بين اين كشته‌شدگان 46 تن شهروند و غيرنظامي‌ بودند كه 5 تن از آن‌ها به‌دست شبه‌نظاميان داعش اعدام شدند و بقيه آن‌ها در طي تيراندازي هاي ناشي از درگيري داعش و گروه‌هاي ديگر كشته شدند.

اين گزارش مي‌افزايد : 129 تن از شبه‌نظاميان مخالف و گروه‌هاي جهادي ، درطي درگيري‌ها و انفجارها در ادلب ، حماء ، حلب و رقه و اطراف آن‌ها كشته شدند.

اين گزارش همچنين مي‌افزايد : 99 تن از شبه‌نظاميان گروه موسوم به داعش  در درگيري‌ها ، در حلب و اطراف آن ، و حاشيه ادلب و حماء و رقه كشته شدند، كه 34 تن از آنان طي اسير شدن توسط گروه‌هاي مسلح ديگر در مناطقي در كوه "الزاويه" در اطراف ادلب، طبق گزارشات منابع محلي و پزشكي به قتل رسيدند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بینن الملل ، حقوق ، بشر ، داعش ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.