گروه داعش ده‌ها نفر از عناصر ارتش آزاد را در منطقه الرستن در شمال سوريه سربريد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین ، گروه داعش ده‌ها نفر از عناصر ارتش آزاد را در منطقه الرستن در شمال سوریه سربرید. 

همچنین اجساد شماری از کشته‌شدگانی که توسط این گروه در حلب به قتل رسیدند در بیمارستان الشفی در حلب شناسایی شده است.

گروه داعش هشدار داده است همه مبارزان مسلح مخالف نظام سوريه را از بين خواهد برد.

سخنگوی داعش که از گروه‌های مرتبط با القاعده در سوریه است، خاطرنشان کرد: ای کسانی که با داعش می‌جنگید ، توبه کنید تا در امان باشید و بخشیده شوید و در غیر این صورت بدانید که نیروهای ما در عراق و شام (سوریه) تشنه خون شما هستند و نوشیدنی دیگری بهتر از خون شما نخواهند آشامید.

درگیری عناصر داعش از جمعه هفته گذشته در مناطق مختلف سوریه با گروه‌های "جبهه اسلامی"، "جیش المجاهدین" و "جبهه انقلابیون" شدت بیشتری گرفته است.

العدنانی گفت: ای جیش المجاهدین و جبهه انقلابیون سوریه و کسانی که با این دو گروه همکاری می‌کنید و پرچم اسلام را به دست گرفته‌اید، شما فریب خورده اید تا با مؤمنین بجنگید !، پس منتظر کشته شدن و تکه تکه شدن اعضای بدن خود باشید .

سخنگوی داعش در این نوار صوتی افزود : داعش ائتلاف مخالفان سوری را مرتد و کافر می داند، و همین ائتلاف بود که جنگ با داعش را آغاز کرد و هر یک از اعضای این ائتلاف تا زمانی که توبه نکرده و از جنگیدن با داعش منصرف نشده است ، در تیررس ما قرار خواهد داشت .

العدنانی بار دیگر خطاب به نیروهای داعش اظهار داشت: ما پاداشی را برای سر بریده هر یک از اعضا و مسئولان ائتلاف مخالفان سوریه تعیین کرده‌ایم پس هر کجا که آنها را دیدید، بکُشید . 

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، داعش ، ارتش ، آزاد ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیلجان
۱۶:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۲
مصداق بارز دعای اللهم اشغل الضالمین باالضالمین
آخرین اخبار