سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‫ادعای ضدایرانی آمریکایی‌ها بار دیگر تکذیب شد؛

مدیر شرکت آمریکایی آدائرو: قصد صادرات موتورهای جت به روسیه را داشتیم، نه ایران

مدیر شرکت آمریکایی آدائرو در واکنش به قرار گرفتن این شرکت در لیست تحریم واشنگتن به دلیل مشارکت در فروش موتور جت به ایران گفت: قرار بود این دو موتور به روسیه ارسال شود و ما کار اشتباهی نکردیم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز ، سادتین ایلگین مدیر شرکت آمریکایی آدائرو در گفتگو با رویترز در واکنش به قرار گرفتن این شرکت در لیست تحریم واشنگتن به دلیل مشارکت در فروش موتور جت به ایران گفت: قرار بود این دو موتور به روسیه ارسال شود و ما کار اشتباهی نکردیم . با مقامات دولت آمریکا و ترکیه در حال رایزنی هستیم.

وزارت بازرگاني آمريکا به ادعای خود يک دستور اضطراري نادر را با هدف جلوگيري از صادرات دو موتور دست دوم جت را به ايران توسط يک شرکت مستقر در ترکيه صادر کرده بود.

مقامات آمریکایی مدعی شدند : "ديويد ميلز" دستيار وزير بازرگاني آمريکا که بر صادرات قطعات نظارت دارد روز جمعه پس از آن اين دستور را امضا کرد که متوجه شد شرکت ترکيه اي مشاوره هوانوردي و لجستيکي  3K  قصد دارد دو موتور ساخت شرکت جنرال الکتريک را روز سه شنبه توسط شرکت هواپيمايي پويا که يک شرکت هواپيمايي باري ايراني است مجددا به ايران صادر کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.