سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا طی مراسمی با حضور معاون رییس جمهور؛

پیشکسوتان صنایع دستی و هنرهای سنتی تجلیل می شوند

دبیر همایش تجلیل از پیشکسوتان صنایع دستی با اشاره به اینکه این مراسم فردا برگزار خواهد شد، گفت: 10 نفر از هنرمندان پیشکسوت هنرهای سنتی و صنایع دستی در این مراسم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سید عبدالمجید شریف‌زاده گفت: همایش تجلیل از پیشکسوتان هنرهای سنتی و صنایع دستی فردا با حضور 200 نفر از هنرمندان سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
دبیرهمایش تجلیل از پیشکسوتان ادامه داد: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون صنایع دستی و مدیران ارشد سازمان در این مراسم حضور خواهند داشت.
 
مدیرکل دفتر توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی تصریح کرد: در این برنامه از 10 نفر از هنرمندان پیشکسوت صنایع دستی و هنرهای سنتی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
 
شریف‌زاده افزود: همایش تجلیل از پیشکسوتان صنایع دستی ساعت 17 فردا (17 دی ماه) با حضور هنرمندان، صاحبنظران و پیشکسوتان این حوزه در سالن آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌شود.
 
وی در پایان اظهار کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان صنایع دستی از سال آینده به طور متوالی برگزار می‌شود و دبیرخانه این همایش هم به طور دائمی در معاونت صنایع دستی فعال خواهد بود.
 
انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.