سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس خبری افاضلی سرمربی تیم 22سال

كنفرانس مطبوعاتي سرمربي تيم فوتبال زير 22 سال ايران با 25 دقيقه تاخير آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هومن افاضلي سرمربي تيم ملي فوتبال زير 22 سال كشورمان امروز در كنفرانس مطبوعاتب گفت: ما برای قهرمانی آسیا به این مسابقات می‌رویم. قبل از آمدن من منصوریان برای این تیم و بچه‌ها وقت زیادی گذاشته است. بسیاری از این بازیکنان در تیم‌های کنونی‌شان به بازی گرفته نمي‌شدند و این روند كه به تيم ملي دعوت شدند نشان‌گر این است که چقدر پیشرفت روبه رشد داشته‌اند.

وي ادامه داد: این تیمی که اکنون برای مسابقات اعزام می‌شود طبیعتاً بهترین تیم زیر 22 سال ما نیست چرا که بازیکنان خوبی چون محسن مسلمان، امید عالیشاه، سردار آزمون، مرتضی تبریزی و خیلی‌های دیگر را در اختیار نداریم اما با این وجود با امید و توکل به خدا به مسابقات می‌رویم. ما نیاز به زمان داریم تا تیم جا بیفتد. ما 21 دي ماه اعزام می‌شویم و فرداي آن روز بازی داریم و این یعنی هیچ فرصتی برای انجام تمرین نداریم اما این شرایط سخت را فرصتی می‌دانیم که شاید آدم‌های جدیدی شایستگی‌شان را نشان دهند، رشد کنند و به ستاره‌ای تبدیل شوند.

افاضلي بيان كرد: ما در بررسی‌هایمان با منصوریان فکر کردیم که در این بازی‌ها شرکت نکنیم اما غیبت ما باعث می‌شد که المپیک بعد را از دست بدهیم.
من از تمام مسئولان و مربیان باشگاه‌ها که بازیکنان کلیدی‌شان را در اختیار ما گذاشته‌اند کمال تشکر را دارم.

اولین بازی ما با ژاپن خواهد بود که با دو جلسه تمرین باید به مصاف آنها برویم و این کار سختی است و به هرحال مربی باید خودش را با شرایط وفق بدهد.
48 ساعت بعد با استرالیا بازی داریم و این بازی نیز یک بازی سخت برای ما است چرا که تیم ما در سخت‌ترین گروه آسیا قرار گرفته است.
 
اين شرايط سخت باعث نمي‌شود كه ما خودمان را گول بزنيم و ان گونه كه شايسته است در بازي‌ها ظاهر شويم. شانسمان در اين رقابت‌ها كم است و در 6 روز بايد 3 بازي انجام دهيم. تيم ما تيم مظلومي است و شرايط سختي را دارد

افاضلي در مورد منصوريان گفت: خودش و فكرش و ايده‌هاش با ما هست و از رايزني‌هايش استفاده مي كنيم و تصميم گرفتيم از لحاظ فني از خط دفاع شروع كنيم و سپس به حمله برسيم
 
سرمربي تيم ملي فوتبال زير 22 سال ايران درمورد پيراهن تيم ملي نيز خاطرنشان کرد: با شركت آل‌اشپورت مشورت كرديم و اميدوارم تامل ما ادامه داشته باشد و بتوانيم پيراهني با لوگوي تيم ملي را بپوشيم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقان ، تیم ، اعزام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.