سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

نتیجه مناقصه‌ و مزایده‌های منطقه آزاد انزلی شفاف‌سازی می‌شود

نتایج برگزاری مناقصه‌ و مزایده‌های منطقه آزاد انزلی در پرتال این سازمان شفاف‌سازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، با دستور رضا مسرور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این منطقه نتایج برگزاری مناقصات و مزایده‌های سازمان منطقه آزاد در راستای شفاف‌سازی در پرتال  منطقه منتشر می‌شود.

حسب این دستور و به منظور شفافیت بیشتر در امور، گزارش جلسه بازگشایی پاکات و اطلاعات مربوط به شخص حقیقی یا حقوقی برنده مناقصه یا مزایده نیز در پرتال سازمان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

تاکنون مناقصه و مزایده‌های سازمان منطقه آزاد انزلی در روزنامه‌های کثیرالانتشار کشوری و استانی در قالب فراخوان عمومی، پرتال سازمان به آدرس www.anzalifz.ier و پایگاه ملی مناقصات کشور www.iets.mporg.ir ثبت می‌شد که با اعلام نتایج روند شفاف‌سازی تکمیل می‌شود.

شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به‌هنگام مناقصات و مزایده‌ها، رقابت آزاد در رعایت اصل برابری حقوق مناقصه و مزایده، کاهش سوءاستفاده در حوزه مناقصات‌‌ و مزایده‌ها، ایفای به‌هنگام و کامل تعهدهای طرف‌های مناقصه و مزایده، تسریع در مراحل برگزاری مناقصه و امکان نظارت مضاعف با دیگر سامانه‌های نظارتی کشور ‌از جمله مزیت‌های شفاف‌سازی بیشتر در مسیر اجرا و اطلاع‌رسانی است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: گیلان ، انزلی ، پرتال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.