سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره غذاهای کم نمک و روغن در جنوب پایتخت

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 از برگزاری جشنواره غذاهای کم نمک و روغن در این منطقه خبر داد.

 فاطمه داداش زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره غذاهای کم نمک و روغن همزمان با هفته ملی بسیج همگانی تغذیه در محلات 13 گانه منطقه 19 برگزار خواهد شد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشنواره غذاهای کم نمک و روغن روز سه شنبه 17دی ماه سال 92 در محلات 13 گانه منطقه 19 برگزار می شود.  
 
داداش زاده با اشاره به ویژه برنامه های هفته ملی بسیج همگانی تغذیه گفت: ویژه برنامه های هفته ملی بسیج همگانی تغذیه از روز 14 تا 20 ماه سا‌ل جاری به مدت یک هفته در خانه های سلامت شهرداری منطقه 19 برگزار خواهد شد.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره های آموزشی، سالمندان و کاهش مصرف نمک و روغن، افراد دیابتی و کاهش مصرف نمک و روغن،‌ سیاستگزاران و کاهش مصرف نمک و روغن، خانواده و کاهش مصرف نمک و روغن، تغذیه و کاهش مصرف نمک و روغن از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
داداش زاده در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهردرای منطقه 19 افزود: برپایی ایستگاههای سلامت ویژه شهروندان، کنترل فشار خون و وزن، انجام ورزش صبحگاهی برای دفع چربی بدون مصرف نمک و روغن،‌ همایش تاثیر خانواده بر فرهنگ سازی مصرف صحیح روغن و نمک در کودکان در محلات 13 گانه منطقه 19، از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: روغن ، نمک ، تغذیه ، فشار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.